«Все буде добре!» - саме цією фразою закінчує майже кожну свою зустріч Віталій Опанасюк. «Сам я цього не помічаю. Напевно, це і є мій девіз і цитата самого себе: ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ! »Сьогодні в якості нашого співрозмовника хочемо представити, як Ви вже здогадалися, співвласника і головного виконавчого директора компанії Імпел Гріффін - Віталія Опанасюка.

 

     ВІН ПОДІЛИВСЯ СВОЇМИ ДУМКАМИ ПРО УСПІШНОСТЬ БІЗНЕСУ:

«Моя думка - не успішність бізнесу річ багатогранна і непізнавана, як і успішність. Я назву кілька критеріїв, які точно допоможуть не поповнити список затонулих кораблів, нехай і з набитими трюмами:

  • потрібно знати себе, нівелювати або «забити» на свої слабкі сторони і максимально користуватися сильними сторонами;
  • забути про лукавство, віджимання, наїзди, змови, зради, поділ, відбирання, рейдерство. Краще мати свою «бізнес Біблію» і слідувати їй;
  • завжди пам'ятати, хто тобі заробляє гроші, і пам'ятати про тих, хто в цьому допомагає. У бізнесі твій партнер і твій працівник, і, звичайно, Клієнт - це три стовпи успіху;
  • всіх, хто не хоче йти поруч, хто перетягує ковдру, хто ниє, хто гальмує, хто імітує роботу, імітує зацікавленість і імітує допомогу - усіх потрібно віддаляти від бізнесу. Бізнес - як дитина, його можуть заразити, вплинути негативно тощо. Оберігайте свій бізнес. Будьте позитивні, але не безтурботні. Рішучі, але не самодурами.
  • співвідносите мета і ризик. Не всяка мета виправдовує засоби. Хочете спробувати? Підійдіть до лави з чистого золота: ось воно! Золото! І зачерпніть його голими руками. »
    ПРО ЗАХОПЛЕННЯ:
    Моє хобі слухати аудіо спектаклі і аудіокниги. Не бізнес напрямки, а класику. Читати про технології. Малювати маслом (www.griffinart.eu). Люблю відвідувати ыгри нашої легендарної футбольної команди FC GRIFFIN - дітище мого партнера. Люблю бігати довгі дистанції, наприклад, пару раз в рік марафон, ультра марафон, де хобі не сам біг, бігати я дуже не люблю, а процес підготовки. Найбільше мені енергії дає обід з розумною, глибокою людиною, з якою можна годину спокійно поговорити, звірити компас і надихнутися його результатами.
    ПРО ТЕ, ЯКУ РОЛЬ ЗІГРАВ «НЕТВОРКІНГ» І ПОРАДИ ПОЧАТКІВЦЯМ НЕТВОРКЕРАМ:
    «До тих пір, як нетворкінг став буденним терміном, я вважав, що це незбагненне мистецтво. І що в цьому полягає магія успіху. Зараз я вважаю, що нетворкінг - необхідна, а може і головна функція керівника або партнера, який відповідає за функцію інтеграторства.
    Захід від New Communication, де я був гостем мене надихнув на участь в якості спікера. Я подивився, як іноді зім'ято представляють свої чудові ідеї спікери. Ймовірно, вони поскупилися і не віддали цю функцію партнеру або іншому спікеру. Але в той же час, я був вражений на скільки дружелюбно і прихильно великий зал перших осіб сприймає огріхи спікерів. Я зважився теж стати спікером, підготував презентацію з метою знайти нових партнерів згідно суворих критеріїв. З коучем Ганною Демидовою ми розібрали і критерії, і способи відбору за цінностями, і можливі помилки. Я дуже задоволений підсумками: три потенційні партнери спілкуються зараз зі мною. І це приносить велике задоволення. Вони цікаві, активні, розумні. Нас чекає велике майбутнє.

          Мої поради:

  • поставити чітку мету для нетворкінгу;
  • готуватися і репетирувати. Хоча б через повагу до співрозмовників і їх часу;
  • бути самим собою. Ніхто не хоче бачити в Вас незбагненний ідеал. Ми всі прекрасні в сукупності своїх недоліків. »

 

 

 

 

 

 

За матеріалами New Communication

http://newcommunication.com.ua/