Вчора, 04.10.2018г. в центральному офісі Імпел Гріффін італійська компанія TTS презентувала нашим фахівцям новинки в сфері прибирального обладнання.

Анджело Лоро, менеджер в області експорту TTS cleaning S.R.L. виступив з презентацією новітніх технологій для прибирання приміщень. Експерт також обговорив з нашою командою переваги і недоліки різних систем збирання, особливості обслуговування лікарень і промислових підприємств.

Велику частину витрат клінінгової компанії становить фонд оплати праці. При обмеженому бюджеті клієнтів доводиться оптимізувати витрати економлячи на персоналі. Але подібні методи часто призводять до неприємних наслідків. Анджело Лорі впевнений - хороша альтернатива найм некваліфікованого персоналу - це навчання операторів з прибирання нових рішень, які допоможуть не тільки скоротити витрати, але і підвищити якість обслуговування.

Показник бізнесу сьогодні - це його рентабельність. У сфері клінінгу рентабельність безпосередньо залежить від обраної технології збирання. А ефективна технологія збирання - це сукупність таких факторів як: сучасні, працюючі технології і навчений персонал.

TTS запропонував Імпел Гріффін ряд перевірених інновацій. Сучасні візки з безконтактним віджиманням для мопів, унікальні швабри з гумовими лезами і одноразовими серветками, ефективні мопи для мийки дзеркальних поверхонь, телескопічні системи для видалення забруднень на висоті до 11 метрів - всі ці нововведення наші фахівці випробували прямо в офісі.

«Звичайно ж, такі заходи надихають нас. Ринок клінінгового обладнання не стоїть на місці, пропонуючи нам відмінні методи роботи, ідеї і рішення. Що дуже сподобалося: всі технології сегментовані і є різні рішення під різного роду об'єкти. Вже не терпиться поділитися новинами з нашими клієнтами »- коментує Олена Майборода, операційний менеджер Імпел Гріффін.

Економічний спад в Україні привів клінінгові компанії до необхідності оптимізувати витрати на інвентар для прибирання, в тому числі. Звичайно ж, поважаючі себе і клієнтів компанії не йдуть в минуле, звертаючись до дерев'яних швабр, ні, вони шукають аналоги якісної європейської продукції, але за оптимальними цінами.

Про українські реалії, до речі, мені пощастило поговорити з Анджело після нашого заходу:

- «Анджело, спасибі за час і захоплюючу презентацію.»

- «You're welcome» - сміється.

- Анджело, як Ви сьогодні оцінюєте ринок професійного прибирального інвентарю в Україні? Ні для кого ні секрет, що українські реалії та скромні бюджети клієнтів клінінгових компаній не завжди дозволяють останнім закупити хорошу техніку та інвентар. Що скажете з цього приводу?

- Наш ринок, ринок професійного прибирального обладнання безпосередньо залежить від розвитку клінінгу. І тут я був приємно здивований. Ви і кілька інших топових компаній України використовують на своїх об'єктах професійний інвентар і новітні технології. Крім того, всі менеджери Імпел Гріффін, які були присутні сьогодні на нашій зустрічі демонстрували високий рівень пізнання в сфері технологій збирання. Тому позитивно оцінюю майбутнє наших ринків. Клінінг в Україні розвивається, сервісні компанії прагнуть до високих стандартів. Це надихає.

- Дякую, підписуємося під кожним словом;) Анджело, скажіть, Ви як людина, яку ми з легкістю можемо назвати «колега», як розумієте для себе вираз "якісна прибирання"? Як вважаєте, що потрібно професіоналам в клінінгу для досягнення найвищих результатів?

- Якісне прибирання - це комбінація багатьох чинників: це і добре підібрана хімія і якісний інвентар та звичайно ж навчені люди на об'єктах. Якщо якийсь із цих факторів випадає, якості в результаті не буде. Наприклад: ви купуєте відмінну хімію, але при цьому використовуєте її з неякісним мопом. Гарного результату не чекайте. Та й гроші на хімію викинули на вітер. Або інший приклад: відмінна хімія, якісний інвентар, новітні технології збирання та клінер, який не вміє правильно працювати ні з тим ні з другім.Что в результаті? Вірно - погана якість. Тільки налагодити всі процеси як слід, використовуючи ефективні і перевірені технології можна очікувати кращого результату.

 

Паерелі Катерина,

Директор з маркетингу Імпел Гріфін