Сучасні послуги клінінгу колосально відрізняються від архаїчних уявлень про сферу обслуговування. Сьогодні в це поняття входить широкий спектр дії (прибирання всередині приміщення, його фасаду та прилеглих територій), використання професійної техніки і високоякісної побутової хімії. Причому вартість послуг клінінгу рівно пропорційна його якості.

Значення якісного клінінгу для підприємств

Нерідко піклуючись про економію грошових ресурсів, керівники підприємств вважають за краще вирішувати питання чистоти приміщення власними силами. Для цього наймається мінімальний штат персоналу (причому, як правило, непрофесійного), урізається заробітна плата (що негативно позначається на робочому ентузіазмі співробітника), обладнання та миючі засоби закуповуються за вигідною вартості (при цьому їх характеристики рідко збігаються з вимогами оброблюваних поверхонь).

Безумовно, таке «економне прибирання» може завдати більше шкоди, ніж користі підприємству і справа не тільки в сумнівної якості товарах. Несумлінне виконання прибиральницею своїх обов'язків може призвести до скупчення бруду, пилу, розвитку бактерій, що веде за собою погіршення стану здоров'я співробітників, неохайності зовнішнім виглядом приміщень, дискомфорту відвідувачів.

Скориставшись сервісом клінінгових компаній, Ви гарантовано уникнете подібних проблем. Імпел Гріффін ретельно стежить за якістю послуг, що надаються, надаючи кваліфікований, досвідчений персонал, професійну техніку, обладнання та миючі засоби. Уклавши договір з аутсорсинговою компанією, замовник знімає з себе частину відповідальності і турбот, а досвідчена компанія-виконавець, в свою чергу допомагає йому правильно і ефективно оптимізувати витрати, пов'язані з клінінгом приміщень. При цьому не варто забувати, що якість послуг безпосередньо залежить від бюджету.

До чого призводить економія на чистоті?

На жаль, реалії такі, що в конкурентній боротьбі за клієнта нерідко клінінгові компанії вдаються до демпінгу, що призводить до зниження ринкової вартості клінінгового сервісу. У той же час дешевий клінінг дозволяє трохи заощадити на вкладеннях, але при цьому негативно позначається на самому прибиранні. Адже всі ми розуміємо, що ніхто не стане працювати собі в збиток, тому керуючі компанії із заниженими прейскурантами економлять на людських ресурсах, зменшуючи заробітну плату або збільшуючи обсяги роботи, закуповують сумнівного походження миючі засоби та обладнання, аби вкластися в закладений бюджет.

Безперечно, прибирання приміщень дешево обійдеться тільки для гаманця замовника, але як це відіб'ється на його здоров'ї і самопочутті співробітників? До того ж низька вартість прибирання може недовго протриматися і компанія-виконавець з часом все одно її підніме. То чи не краще відразу платити за бездоганність і чистоту прибирання?