Багато власників і орендарів об'єктів комерційної нерухомості до цих пір вважають за краще проводити комплексне обслуговування та технічну експлуатацію нерухомості власними силами. Поєднання експлуатації з основною сферою діяльності є складним, обтяжливим і витратним з точки зору часу, фінансів і ресурсів. Тому попит на послуги компаній, які професійно займаються експлуатацією будівель, неухильно зростає. Експлуатацію на сьогоднішній день перестають сприймати просто як дії з реагування на аварійні ситуації. Тепер це необхідна послуга - технологічна і якісна.
Що ж представляє із себе сучасна експлуатація нерухомості? Перш за все, це сервіс, призначений для того, щоб людям, що знаходяться в будівлі, було безпечно і комфортно. Якісну експлуатацію відрізняє те, що вона не повинна бути помітна сторонньому погляду: працівники офісу або компанії не бачать роботу технічних служб. Тому вона не заважає основному напрямку роботи співробітників. При цьому відсутність професійної експлуатації відчувається практично відразу по дрібним, але неприємним ознакам, які створюють незручності для відвідувачів і працівників будівлі.
Комплексна експлуатація об'єктів нерухомості складається з:
- моніторингу того, в якому техстані знаходяться елементи конструкцій, а також інженерні мережі;
- профілактичних робіт в обслуговуванні елементів конструкцій, інженерної інфраструктури, роботи з налагодження обладнання;
- підготовки до сезонної експлуатації;
- функцій, які несуть відповідальність за господарство, тепло, технічна документація об'єкта;
- представлення інтересів власника або орендаря перед контролюючими органами та постачальниками енергоресурсів;
- аварійних робіт;
- забезпечення обслуговування об'єкта витратними матеріалами та обладнанням;
- Внутрішнього і зовнішнього клінінгу
Специфіка експлуатації
Всі експлуатаційні послуги та сервіси технічного обслуговування об'єктів комерційної нерухомості повинні бути безперебійним, за замовчуванням, і виконуватися на найвищому рівні. Безумовно, базовий набір послуг для будівель різних типів: складу, бізнес-центру, торговельного центру, існує. Це, наприклад, технічне обслуговування інженерної інфраструктури, послуги клінінгу, санітарно-гігієнічне обслуговування, забезпечення охорони, протипожежної безпеки, організація і контролюючі дії з проведення будівельних та ремонтних робіт, взаємодія з контролюючими організаціями.
Обслуговування об'єктів комерційної нерухомості має свої особливості. В першу чергу, до стандартних дій додається організація додаткових послуг і сервісів, наприклад, забезпечення переговорів і конференцій, організація корпоративного транспорту, а також обслуговування більш складної інженерної «начинки» будівлі. Для цього потрібен персонал найвищої кваліфікації, постійне навчання нових співробітників, практично миттєва швидкість реагування на різні заявки: будь то ремонт дверного замка що заклинив, заміна лампочки або налаштування кондиціонеру. У будь-якому випадку, від часу надходження заявки до початку роботи майстра повинні проходити хвилини, а не дні і тижні.
Грамотна і професійна експлуатація об'єкта комерційної нерухомості дозволить забезпечити безперебійне обслуговування всіх систем, своєчасне реагування технічних служб на виниклі проблеми і неполадки, а також оптимізацію фінансових витрат.
Переваги експлуатації
Обслуговування комерційних об'єктів в даний час, як правило, визначається на аутсорсинг - передачу виконання певних послуг спеціальній компанії-експерту. При відносно невисоких фінансових витратах це забезпечує високу якість виконання послуг. Професійна експлуатаційна компанія сама підбирає технічні кадри, а також бере на себе всі інші турботи, пов'язані з технічним обслуговуванням об'єкта, систем, пов'язаних з теплопостачанням і електричними мережами, з контролем систем вентиляції та кондиціонування, з санітарно-гігієнічними питаннями обслуговування, клінінгом і іншими послугами . Всі ці дії, пов'язані з професійною експлуатацією об'єктів комерційної нерухомості, може взяти на себе команда Імпел Гріффін. Передача технічного обслуговування об'єктів компанії-експерту полегшить основну діяльність замовника і зробить більш ефективними умови, пов'язані з експлуатацією приміщень. У свою чергу це буде гарантувати стабільну і ефективну роботу всіх сервісних служб.