Багато сучасних мережевих компаній (банки, офіси компаній, страхові організації, аптеки, магазини, поштові компанії та ін.) потребують постійного технічного обслуговування своїх об'єктів по всій Україні. Персонал повинен своєчасно здійснювати підтримку та ремонт, щоб уникнути неприємних наслідків. Найкраще рішення – скористатися послугами фасіліті компанії Гріффін. У нас в арсеналі є мобільна сервісна служба, яка готова будь-якої миті здійснити виконання всіх необхідних технічних робіт.

 

Особливості технічного обслуговування об'єктів
 

Технічне обслуговування будівель – це складний процес, що потребує комплексного підходу. Щоб спростити його та зробити все максимально просто, ефективно, прозоро, необхідно вибрати підрядника з великим досвідом роботи. Від цього безпосередньо залежить компетентність працівників, застосовувані технології та результат.


Надання послуги починається з вивчення об'єкта. Проводиться технічний аудит, у якому враховується все устаткування, витратні матеріали. Складається базовий паспорт із можливими вразливими елементами. За підсумками отриманих даних складається відповідний план робіт. Формуються накази, інформаційні листи, вирішується документальна частина питання.


Головна мета такої методики – запобігання можливим збоям та підтримання максимальної ефективності роботи на об'єкті. Вся увага акцентується на процесах, які безпосередньо впливають на ефективність. Аварійні ситуації також трапляються, тому їх необхідно грамотно усунути. Контроль ведеться разом із клієнтом, що допомагає досягти максимальної продуктивності. В результаті – мінімізуються форс-мажори, що дає добрі результати.


Регламентне обслуговування – один із важливих напрямків, що дозволяє попередити проблеми у майбутньому, а також уникнути серйозних втрат. Наприклад, моніторинг та своєчасна заміна однієї труби у системі водопостачання допоможе знизити ризики прориву водопроводу. Попереднє обслуговування коштуватиме набагато дешевше, ніж зменшення наслідків потопу. Також важливо стежити за зношуванням електропроводки, системи опалення покрівлі.


Своєчасне та поступове розв'язання проблем дозволяє уникнути несприятливих наслідків для підприємства. Комплекс робіт та можливі варіанти залежать від особливостей окремого об'єкта. Фахівці Гріффін приїжджають на об'єкт, визначають вразливі місця, надають перелік необхідних робіт, час виконання та вартість.


З цих даних складається графік проведення технічних робіт. Із встановленою періодичністю підрядник виїжджає на об'єкт, проводить огляд та заміну. Це дозволяє стежити за обстановкою, заощадити великі гроші на глобальному ремонті.

 

 

Наші методи та технології:
 

Для автоматизації всіх процесів моніторингу використовуються сучасні технологічні рішення. Застосовується система заявок - Кабінет Клієнта. У ньому зберігаються всі дані про замовника:


• перелік заявок;
• повна документація;
• коментарі до об'єкта;
• перелік об'єктів по всій Україні у вигляді карти;
• витрати по кожному з об'єктів;
• графік проведення робіт.


Все просто та прозоро. Клієнт також постійно контролює весь процес, що дозволяє досягти максимальної ефективності. Така система дозволяє планувати роботи, своєчасно приймати зміни, постійно контактувати з клієнтом.


У кожного співробітника Гріффін є смартфон з мобільним додатком, на який надходять усі повідомлення про заявки від замовників. Після виконання робіт наш фасіліті менеджер може швидко скласти звіт, надіслати фотографії, залишити коментарі.


Досить складно самостійно врахувати усі тонкощі. Допомогти з технічним обслуговуванням будь-якої складності на локальних або мережевих об'єктах допоможуть фахівці компанії Гріффін. Ми завжди раді відповісти на всі питання та в найкоротші терміни підготувати комерційну пропозицію.

 


griffin.ua | +38 (073)333-99-33 | office@griffin.ua