Після тривалого карантину Україна готується відновити діяльність підприємств. Незважаючи на те, що економіці зараз потрібна швидка реанімація і перезапуск, важливо пам'ятати, що вихід з карантину не означає, що коронавірус зник.

Сьогодні, готуючись до повторного відкриття об'єктів та поверненню до звичайного режиму, важливо переконатися, що вжито всі необхідні заходи обережності. Поки ми всі поступово приходимо до тями та намагаємося відновити стандартну діяльність, керівникам компаній важливо докласти всіх зусиль для створення здорового робочого середовища.

Ми в Імпел Гріффін розробили всеосяжний посібник по відкриттю об'єктів після карантину. Даний посібник охоплює важливі аспекти, такі як: навчання співробітників заходам безпеки, підготовка ділових та господарських операцій в умовах covid-19, підготовка об'єктів: правила прибирання та дезінфекції.

Перед зануренням у матеріал зверніть увагу, що роботодавцям, які мають кілька офісів, рекомендується надати місцевим менеджерам повноваження для прийняття відповідних заходів, викладених в пам'ятці по відновленню роботи.

 

Щоб завантажити свою копію Посібника по відкриттю об'єктів після карантину, натисніть тут >>

 

1. Впровадження гнучких лікарняних.

  • Забезпечте, щоб політика лікарняних листів була гнучкою і відповідала керівництву з питань охорони здоров'я та щоб працівники знали та розуміли це.
  • Дотримуйтесь гнучкої політики, яка дозволяє працівникам залишатися вдома, щоб доглядати за хворим членом сім'ї або піклуватися про дітей.
  • Додаткова гнучкість може включати надання авансів на майбутній лікарняний лист.
  • Роботодавці, які зараз не пропонують лікарняні відпустки деяким або всім своїм працівникам, можуть розробити НЕ каральну політику щодо "екстреної хвороби".
  • Роботодавці не повинні вимагати позитивного результату тестування на COVID-19 або записи медичного працівника, щоб співробітники підтвердили свою хворобу та отримали право на лікарняний лист. Офіси та медичні установи, сьогодні надзвичайно зайняті та не в змозі надати таку документацію своєчасно.

2. Розробка політики соціального дистанціювання.

  • Соціальна дистанція повинна здійснюватися, якщо її рекомендують державні та місцеві органи охорони здоров'я. Соціальна дистанція — це уникати великих зібрань і дотримання відстані (приблизно 2 метри) від інших, коли це можливо (наприклад, кухні та кафетерії).
  • Також важливо впровадити жорсткі правила щодо гнучких варіантів зустрічей і поїздок, відкласти несуттєві зустрічі та заходи або провести їх онлайн.

Незважаючи на те, що ви, можливо, вже відкрили свої двері та повертаєтеся до стандартних ділових операцій, важливо знати, що ризик заразитися коронавірусів COVID-19 від хворих співробітників, все ще присутній, і його потрібно вирішувати відповідно. Коли ви починаєте виходити з віддаленої роботи, переконайтеся, що ви навчаєте своїх співробітників правильним методам безпечного повернення.

1. Активно заохочуйте хворих працівників залишатися вдома:

  • Співробітники, які мають симптоми (лихоманка, кашель або задишка), повинні повідомити свого керівника перед поверненням на роботу і залишитися вдома;
  • Працівники не повинні повертатися до роботи, поки не будуть виконані критерії ізоляції;
  • Якщо вам стало відомо про будь-якого співробітника або клієнта, які відвідували ваш заклад, і мали позитивність на вірус або підозру на позитивність COVID-19, приміщення слід продезінфікувати безпосередньо перед початком робочого процесу.

2. Підсильте важливість процедур особистої гігієни.

3. Навчіть працівників будь-яким новим процедурам.

 

див. Додаток 5 до Посібника по відкриттю об'єктів після карантину — Безпека на робочому місці. Щоб завантажити його НАТИСНІТЬ ТУТ >>

Крім підтримки працездатності ваших ділових операцій, важливо докласти додаткових зусиль, щоб забезпечити безпечну і чисту робочу середу. Є кілька способів зробити це.

1. Розгляньте можливість вдосконалити системи вентиляції приміщень. Це може включати деякі або всі наступні дії:

  • Підвищення рівня вентиляції.
  • Збільшення відсотка зовнішнього повітря, що циркулюється в системі.

2. Дезинфікуйте правильно і регулярно.

Дезінфекція — це дуже важлива та відповідальна справа. Кращий спосіб переконати співробітників в тому, що робоче місце було ретельно продезінфіковано, — це робота з професійною клінінговою компанією. Вони мають у своєму розпорядженні необхідні інструменти та знання, які необхідні для належної дезінфекції приміщень, в той час як стандартна, штатна бригада з прибирання побутових приміщень може виявитися не в змозі зробити ефективні роботи по боротьбі з вірусом.
Але, якщо у вас немає можливості залучити професіоналів — цей посібник для вас. Ми вказали в ньому усі необхідні заходи з прибирання та дезінфекції своїми силами + доповнили керівництво необхідними чек-листами. Все, що вам потрібно буде — це завантажити, роздрукувати та слідувати пунктам, зазначеним в документі.

 

див. Додаток 1 до Посібника по відкриттю об'єктів після карантину — Контрольний список прибирання та дезінфекції об'єкту. Щоб завантажити його НАТИСНІТЬ ТУТ >>

Поради, які слід пам'ятати при щоденному прибиранні та дезінфекції

  • Носіть одноразові рукавички та халати (або одноразові захисні костюми) в процесі очищення. Можуть знадобитися додаткові засоби індивідуального захисту (ЗІЗ) залежно від використовуваних мийних / дезінфекційних засобів і від того, чи є ризик зараження. Рукавички та халати або захисні костюми слід акуратно знімати, щоб уникнути забруднення.
  • Часто мийте руки з милом і водою протягом 20 секунд. Завжди мийте відразу після зняття рукавичок і після контакту з хворою людиною. Якщо мило і вода недоступні, а руки явно не забруднені, можна використовувати дезінфекційний засіб для рук на спиртовій основі, який містить не менше 70% спирту. Однак, якщо руки помітно брудні, завжди мийте руки з милом і водою.

Оскільки ми пристосовуємося до наших нових реалій, перед підприємствами лежить моральна відповідальність за забезпечення безпеки та здоров'я на робочому місці. Беручі до уваги додаткові запобіжні заходи та зберігаючи усвідомленість, ви можете підтримувати працездатність і докласти всіх зусиль для зниження ризиків захворювання.

 

див. Додаток 4 до Посібника по відкриттю об'єктів після карантину — Використання дезінфекційних засобів. Щоб завантажити його НАТИСНІТЬ ТУТ >>

Щоб завантажити свою копію Посібника по відкриттю об'єктів після карантину, натисніть тут >>

 

 

ДВОХЕТАПНА ДЕЗАКТИВАЦИЯ ВІД ІМПЕЛ ГРІФФІН. ЕФЕКТИВНІ ПРОТОКОЛИ І РІШЕННЯ

Працюючи спільно з експертами в галузі охорони здоров'я та з нашими власними експертами по дезінфекції, Impel Griffin розробила протоколи профілактичного базового прибирання та стандартні методи роботи, пов'язані з COVID-19. Щоб найкращим чином задовольнити потреби наших клієнтів, ми розробили дві області операційних процедур. В одному наборі протоколів розглядаються будь-які потреби в профілактичному прибиранні приміщень з підвищеним ризиком зараження або в цілях прийняття превентивних заходів для захисту. Другий набір стандартних робочих процедур відноситься до будь-якої установи, яка вважає, що вона піддалася впливу вірусу COVID-19 або має підтверджений випадок коронавірусу.

Наші протоколи з профілактичного прибирання та дезактивації охоплюють не тільки особливі вимоги до очищення, але також дезінфекційні системи, які використовуються. Крім того, ми використовуємо суворі стандарти засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) для всіх співробітників протягом усього процесу. Зараз ми не тільки надаємо послуги з профілактичного прибирання та дезактивації коронавірусу COVID-19 по всій країні, а й стандартні послуги по боротьбі з аналогічними спалахами та пандеміями.

Фахівці Impel Griffin розробили двоетапний процес профілактичного прибирання, щоб забезпечити максимально ефективну обробку приміщень. Цей процес включає дезінфекцію всіх горизонтальних поверхонь, а також будь-яких точок дотику, таких як дверні ручки, кнопки ліфта, поручні ескалаторів та ін. Далі ми використовуємо спеціалізовану систему холодний туман, щоб забезпечити найбільш повне покриття дезінфекційного засобу на вашому об'єкті. Цей двоетапний процес обробки забезпечує максимальну профілактику. Протягом всього процесу ми використовуємо тільки сертифіковані дезінфекційні засоби.

Встановлені протоколи ефективні тільки в тому випадку, якщо технічні фахівці, їх впроваджують, навчені належним чином. Ми володіємо багаторічним досвідом не тільки в області професійного прибирання, але особливо в разі спалахів вірусу, таких як SARS, COVID. Всі наші фахівці навчені правильному використанню засобів для чищення та систем, а також правильному використанню засобів індивідуального захисту (ЗІЗ). Це важливо не тільки для захисту технічних фахівців, а й для зниження ймовірності перехресного зараження або подальшого поширення вірусу.

Наші менеджери можуть надати розцінки на профілактичне прибирання вашого об'єкта. Ми покажемо вам індивідуально розроблений план робіт для вашого об'єкта, щоб переконатися, що ми врахували всі ваші побажання і зможемо закрити всі потреби.

У міру зростання пандемії зростає попит на профілактичне прибирання і дезінфекцію. Якщо ви вважаєте, що у вашому закладі підвищений ризик зараження або ви стурбовані тим, що вірус COVID-19 може вплинути на ваш бізнес, зв'яжіться з одним з наших фахівців з профілактичного прибирання, НАТИСНІТЬ ТУТ >>

Якщо у вашому закладі є підтверджений випадок коронавірус COVID-19 або підозри, Impel Griffin підготував протоколи для забезпечення найбільш ефективної дезактивації. Ми розробили ці протоколи та процедури, працюючи з відомими експертами Impel S.A., а також з нашими експертами з дезінфекції. Крім того, у нас є чіткий план з комунікацій в рамках проєкту, щоб тримати всіх зацікавлених осіб в курсі кожного нашого кроку. Ми розуміємо, що часто вплив вірусу, такого як COVID-19, виходить за рамки самого об'єкту і впливає на моральний дух персоналу, клієнтів, жителів, студентів. Наявність ефективного плану дезактивації, складеного провідними експертами в області прибирання та дезінфекції, має вирішальне значення.

Якщо у вас є підтверджений випадок або ви підозрюєте, що ваша установа могла бути піддана впливу COVID-19, зв'яжіться з нами, щоб поговорити з одним з наших експертів по дезактивації. НАТИСНІТЬ ТУТ >>

Impel Griffin використовує метод дезінфекції холодним туманом в наших послугах з профілактичного очищення та дезактивації. Є кілька причин, чому цей метод вважається кращим, ніж стандартні помпові розпилювачі, які зазвичай використовують інші компанії. По-перше, такі системи працюють швидше, ніж стандартні помпові. Навчений фахівець може дезінфікувати приблизно 1200 кв.м. за допомогою туману. В середньому це в 10 разів швидше, ніж у стандартного розпилювача. По-друге, система туманоутворення фактично зменшує частинки до набагато меншого розміру, що допомагає забезпечити краще покриття і більш рівномірний розподіл хімічного дезінфекційного засобу. Нарешті, оскільки розмір часток в тумані менше, вплив на матеріали, чутливі до вологи, такі як папір або тканина, значно менше.

Оцінюючи постачальника послуг, який допоможе вам з дезінфекцією і дезактивацією вашого підприємства, переконайтеся, що він використовує систему туманоутворення, а не стандартний помповий розпилювач. Якщо вони надають деталі свого процесу, такі як відео або навчальні матеріали, зверніть увагу на те, як вони застосовують дезінфекційний засіб. Якщо вони використовують стандартний помповий розпилювач, в більшості випадків ви не отримаєте ефективне прибирання і дезактивацію.

Щоб завантажити свою копію Посібника по відкриттю об'єктів після карантину, натисніть тут >>