Клінінгові компанії, залучені замовниками до збирання об'єкта, дозволяють проводити високоякісне кнінінговое обслуговування, зменшити фінансові кошти на ремонті приміщень і дають можливість компанії зосередитися на більш важливих справах, ніж зміст і контроль власної служби прибирання.

Замовник складає свою думку про клінінгової компанії в першу чергу в результаті спілкування з менеджером об'єкта, або, як його ще називають, - клінінг-менеджером, якого без перебільшення можна назвати обличчям компанії. Всі свої побажання, невдоволення і претензії, якщо такі з'являються, замовник адресує клінінг-менеджеру. У свою чергу, той керує роботою персоналу, що знаходиться в підпорядкуванні. Однак, управляти - занадто вузьке визначення обов'язків менеджера. Він повинен бути хорошим організатором, стійкість до стресів, проявляти в залежності від обставин гнучкість або твердість і, звичайно ж, вміти працювати в команді.

Клінінг-менеджер: необхідні знання та вміння

Бути менеджером з клінінгу - завдання відповідальна. На перший погляд може скластися враження, що його робота просто складається в контролі за якісної прибиранням приміщень. Однак це лише мала частина його обов'язків. Наприклад, клінінг-менеджер не тільки навчає персонал основам правильної і ретельному прибиранню. Він вирішує, які хімічні засоби застосовувати при збиранні поверхні з натурального каменю, ламінату, паркету і т.д. В яких випадках застосовувана кислотні засоби, а в яких лужні, і які ганчірки правильніше використовувати? Як розподілити персонал, щоб жоден кут приміщення не залишився без прибирання? Як вчинити якщо раптово закінчилося мило або поламався інвентар? Всі ці питання клініг-менеджер повинен вирішити швидко, компетентно і непомітно, - щоб заминки не зробили негативного впливу на роботу офісу або підприємства.

Обов'язки клінінг-менеджера

  1. Набір персоналу і його навчання.
  2. Розробка і коригування технологічних карт клінінгу.
  3. Розподіл завдань і ділянок прибирання між співробітниками клінінг-компанії.
  4. Спеціальні інструкції на випадок, якщо мають бути якісь особливі види робіт.
  5. Інспекція ділянок об'єкта, що обслуговується.
  6. Оцінка процесу роботи прибиральників і її результатів.
  7. Спостереження за відношенням прибиральників до відвідувачів і клієнтам, а також за тим, щоб їх поведінка була професійним.
  8. Контроль зовнішнього вигляду співробітників.
  9. Робота з відстаючими працівниками, дисциплінарні заходи.
  10. Рішення про прийняття на роботу, про взаємозамінність, просуванні по службі і про звільнення.
  11. Підтримка в колективі позитивного психологічного клімату.
  12. Контроль за дотриманням графіка робіт і техніки безпеки.
  13. Своєчасне забезпечення обладнанням, інвентарем, миючими засобами.
  14. Видача ключів прибиральникам і контроль їх застосування.
  15. Звіт перед керівниками: витрата матеріально-технічних засобів, графік робочого часу, якість роботи.

 

Яким повинен бути хороший клінінг-менеджер

Професіоналізм клінінг-менеджера в будь-якому випадку впливає на якість обслуговування об'єкта. У хорошого співробітника:

  • мінімальна плинність персоналу на об'єкті;
  • сучасне матеріально-технічне забезпечення;
  • рівень наданих послуг відповідає необхідному або його перевершує;
  • послуги виконані в рамках виділеного бюджету.

Хороший клінінг-менеджер повинен володіти організаторськими, лідерськими і навіть в якійсь мірі творчими якостями. Його повинна відрізняти цілеспрямованість, активність, вміння планувати, а також спостережливість і стійкість до різного роду форс-мажорних обставин і стресових ситуацій.