Багато власників нерухомості стикаються з проблемою скорочення витрат на утримання об'єктів. Це також включає зниження витрат на обслуговування та експлуатацію будівлі. І це досить складний процес. Одним з перших кроків до економії є проведення комплексної оцінки всіх витрат і факторів, які впливають на збільшення витрат. Багато підприємств не можуть самостійно впоратися з поставленим завданням, через те, що складно знайти кваліфіковані кадри. Вирішити проблему можна, якщо звернутися до сервісної компанії замовив FM-аудит. Ця послуга в останні роки стає все більш популярною, тому що допомагає власникам бізнесу вирішити багато проблем .

 

FM-аудит - це професійна експертиза витрат адміністративного характеру. Вона включає проведення аналізу витрат на клінінгові послуги, обслуговуючий персонал, комунальні послуги, а також експлуатацію технічних ресурсів об'єкту. На практиці зазвичай описані параметри вимагають більш ретельної оцінки, а також складання плану оптимізації витрат.

 

 

Витрати на утримання персоналу

Це одна з важливих проблем для власників об'єктів. Щоб скоротити витрати на обслуговування та експлуатацію споруди, необхідно розглянути витрати на персонал, по можливості скоротивши їх до допустимого рівня з метою забезпечення максимальної продуктивності і якості. Багато представників великих компаній припускають, що постійне скорочення зарплатного фонду та зниження зарплати забезпечує високу економію. Але це має зворотний ефект. Зменшуючи заробітну оплату праці, скорочуючи штат кваліфікованих співробітників, підприємці знижують якість послуг, що надаються. Рідко який професійний фахівець погодиться працювати за невелику плату. При цьому досить складно утримувати велику кількість різнопланових високооплачуваних фахівців, закуповувати спеціалізоване обладнання. У багатьох випадках це невигідна та невиправдана трата ресурсів. У такій ситуації доцільно провести аудит і частину персоналу передати сервісній компанії, яка забезпечить всі необхідні процеси. FM-аудит допоможе виявити ті слабкі місця, які краще віддати на аутсорсинг.

 

Як приклад можна навести таку ситуацію. У штаті може працювати чотири електрики з заробітною платою 16 тисяч грн. в місяць для кожного. Щомісячні витрати на утримання кожного з них становлять понад 64 тисячі. З мобільною службою, яка буде приїжджати на регламентні роботи, все набагато простіше. За кілька виїздів виконується той же обсяг роботи. При цьому вартість послуги скорочується до 20-25 тисяч, що дозволяє істотно заощадити на оплаті відповідних послуг персоналу.

 

 

Підвищення енергоефективності об'єктів

Інша стаття витрат — енергія. FM-аудит дозволяє виявити слабкі місця з метою підвищення енергоефективності об'єкту. Аналітична служба Імпел Гріффін провела дослідження, за результатами якого з'ясувалося, що при якісному аудиті компанія може скоротити витрати замовнику від 20% (для тих будівель, які будувалися з використанням сучасних матеріалів і технічних рішень) до 60% (для тих будівель, які раніше не застосовували енергоощадні технології).

У 2020 році фахівці Імпел Гріффін провели аудит у торговому комплексі, який будувався з використанням старих будівельних технологій та матеріалів. Через це відбувалися великі втрати тепла, погано функціонувала система кондиціонування і вентиляції.

Після вирішення всіх цих недоліків замовнику запропонували такі способи скорочення витрат на експлуатацію об'єкта: використання конденсаційних контурів холодильних установок для підігріву рідини з метою опалення приміщень, регулювання вентиляції в приміщенні за допомогою системи, яка фіксує рівень вуглекислого газу, а також інші методології для забезпечення енергоефективності. В результаті торговий комплекс зміг заощадити більше третини витрат, а термін окупності склав півтора року.

 

Особливості клінінгу

Клінінг — це один з важливих моментів при проведенні аудиту з метою оптимізації витрат. Щоб знизити витрати, можна замінити побутові засоби для чищення на більш ефективні концентрати, які за вартістю обійдуться значно дешевше. Також можна використовувати диспенсери з автоматичними дозаторами. Це дозволяє скоротити витрати до 25%. Плюс до цього можна оптимізувати графік прибирання та оптимізувати робоче обладнання. Одне з кращих рішень — автоматизація. Купити техніку можна в лізинг або укласти контракт з сервісною компанією, яка надає все необхідне обладнання.

 

 

Аналіз ефективності об'єкта та виявлення зайвих витрат особливо важливий за часів кризи, коли потрібно економити ресурси. Вчасно проведений аудит дозволяє взяти вірний курс, визначитися зі стратегією оптимізації витрат. Залучення досвідченого FM-оператора допоможе провести реальну оцінку, оптимізацію і розподіл ресурсів.

Ви можете замовити аудит в Імпел Гріффін абсолютно безкоштовно. Просто зателефонуйте нам за номером +38 (063) 459-32-42 і наші фахівці зарезервують будь-який зручний для Вас час.