Для тих, хто керує складськими приміщеннями, може бути складно стежити за належним прибиранням та дезінфекцією. Проте, чистий склад повинен бути номером один у вашому списку пріоритетів з кількох причин. Таких як збереження здоров'я та задоволеності працівників, а також як гарантія того, що якість вашої продукції не постраждає від потенційного забруднення. Якщо підтримка чистоти на складі є занадто обтяжливою для вас і ваших працівників, вам може допомогти наша комерційна служба прибирання.


Чому необхідне прибирання складу?

 

 

Т.к. склади часто використовуються для зберігання харчових продуктів, підтримання їх у чистоті має дуже важливе значення. Належні протоколи санітарії та прибирання захистять продукти від скупчення бруду та пилу, а також від можливого зростання бактерій, плісняви ​​та грибка. Регулярне прибирання не тільки забезпечує безпеку ваших продуктів, але також захищає ваших працівників від бактерій, вірусів та інших потенційних небезпек для здоров'я. Тому так важливо, окрім щоденного прибирання, забезпечити належну дезінфекцію поверхонь за допомогою ручного нанесення дезінфекційних засобів.


Наявність чистого робочого місця допомагає підвищити продуктивність, забезпечує безпеку співробітників та може призвести до підвищення задоволеності роботою в усіх напрямках. Переконайтеся, що ваші співробітники знають, як ефективно провести прибирання та дезінфекцію, або довіртеся фахівцям з прибирання приміщень, які зроблять це за вас. Вони матимуть змогу задовольнити ваші унікальні потреби за допомогою ноу-хау та досвіду, необхідних для вашої конкретної галузі.

 

У чому різниця між санітарною обробкою та дезінфекцією складу?


Ці терміни часто використовуються як взаємозамінні, і це правда — теоретично вони схожі. Однак існує різниця між санітарною обробкою та дезінфекцією, яку має знати кожен, хто відповідає за прибирання складу.


ЩО ТАКЕ САНІТАРНА ОБРОБКА?


Санітарну обробку проводять з використанням хімікатів, які активно борються з великою кількістю бактерій і мікробів. Цей метод не такий агресивний, як дезінфекція, і часто підходить для зон приготування їжі або об'єктів, пов'язаних зі зберіганням харчових продуктів, у тому числі складських терміналів. Це ефективний метод, який швидко вбиває бактерії, якщо використовувати його як регулярну процедуру в момент щоденного прибирання.


ЩО ТАКЕ ДЕЗІНФЕКЦІЯ?

Дезінфекція є сильнішим методом дезактивації, ніж санітарна обробка, оскільки вона вбиває мікроби, а не просто скорочує їхню кількість до безпечного рівня. Оскільки дезінфекційні засоби можуть вбивати хвороботворні мікроорганізми, саме цей метод слід використовувати для зон, що часто використовуються, з високим потенціалом перенесення мікробів і особливо в період епідемій.


Існують три різні класи дезінфекційних засобів, залежно від ваших потреб у дезактивації: побутові дезінфекційні засоби (перший рівень), професійні дезінфекційні засоби (другий рівень) і найсильніші - дезінфекційні засоби для медичних установ (третій рівень). У таких приміщеннях, як логістичні центри, склади, офіси можуть використовуватись побутові дезінфектанти, у моменти епідемій або при загрозі поширення бактерій радимо перейти на другий рівень – професійні засоби.

 

ЧЕК ЛИСТ З ПРИБИРАННЯ СКЛАДСЬКОГО ЦЕНТРУ:

 

Щоб забезпечити регулярне належне прибирання та дезінфекцію вашого складу, Griffin Cleaning склав чек лист, який допоможе вам у виконанні щоденних завдань.


Щоденне прибирання:

  • Очищення та миття підлогового покриття складу;
  • Винесення сміття, санітарна обробка кошиків для сміття, заміна пакетів;
  • Очищення та санітарна обробка санвузла (раковини, унітаз, крани, ручки дверей, диспенсери);
  • Очищення всіх місць з інтенсивним торканням, таких як: стільниці, поручні, обладнання, дверні ручки, вимикачі, кнопки кава-машин;
  • Очищення всього устаткування, яке часто використовується.  Наприклад, вилкових навантажувачів.

 

Також рекомендується запровадити правило «підтримуючого прибирання», щоб працівники складу могли усувати нові локальні забруднення в міру їх виникнення.

 

Генеральне прибирання 1 раз на міс.:

  • Дезінфекція підлогового покриття по всьому складу;
  • Очищення підлог під піддонами та миття полиць під товаром (товар та піддони прибрати/переставити);
  • Миття холодильників у кімнатах відпочинку, утилізація прострочених продуктів;
  • Миття мікрохвильової печі, чайника, кава - машини у кімнаті відпочинку;
  • Перевірка приміщень на наявність плісняви та грибка;
  • Миття вікон, очищення підвіконь від пилу, чищення жалюзі;
  • Вологе прибирання під шафами та полицями;
  • Хімчистка або заміна брудопоглинаючих килимів при вході.

 

Менеджер або робітник на складі повинен мати можливість оперативно змінювати цей чек-лист, а також додавати додаткові завдання за потреби.


Поради щодо підтримання чистоти у складських приміщеннях

Крім звичайного списку завдань з прибирання, є й інші поради, яких ви можете дотримуватися, щоб утримувати ваш логістичний центр у чистоті:

  • Розробіть свою технологічну карту прибирання. Не дозволяйте прибиранню знижувати продуктивність вашого складського центру, натомість додайте її до робочого процесу. Прибирання без чіткого плану (тех. картки/чек листа) не задовольнить унікальні потреби вашого складу в прибиранні та може дати вам хибне почуття впевненості в тому, що ваше приміщення чисте. Ключовим моментом є знання того, які місця потрібно очистити, як часто, яким засобом.
  • Слідкуйте за тим, щоб засоби для чищення завжди були в наявності. Навіть якщо ви довіряєте прибирання вашого складу професіоналам, засоби для чищення, такі як дезінфекційні засоби, засоби для прибирання, швабри, мітли, мікрофібра і т. д., завжди повинні бути доступні.
  • Зробіть так, щоб ваші співробітники відповідали кожен за свою «зону». Цей метод допоможе всім залишатися підзвітними за чистоту в приміщеннях. Доручіть кожному співробітнику кілька завдань із прибирання із зазначенням зони відповідальності та детальним чек-листом. Наприклад, якщо ваш співробітник використовує два типи важкого обладнання протягом дня, покладіть на нього відповідальність за очищення та дезінфекцію машин.
  • Переконайтеся, що співробітники знають, коли їм потрібно повідомляти про проблеми. Усі працівники складу повинні знати, коли й до кого звертатися у разі розливів, локальних забруднень та інших моментів, про які необхідно негайно повідомляти. Якщо на локальні забруднення оперативно не звернути увагу, це може викликати травмування працівників (розлита рідина), зараження продуктів (грибок) і, зрештою, втрату доходу.

 

Ефективне прибирання складського центру допоможе убезпечити вас, ваших співробітників та ваших клієнтів

 

Передайте прибирання складського приміщення професійним службам з прибирання. Якщо ви відчуваєте, що недостатньо підготовлені для того, щоб дбати про чистоту на вашому об'єкті або не бажаєте витрачати час на непрофільні процеси, розгляньте можливість аутсорсингу комерційних прибиральних послуг.

 

Griffin Cleaning завжди радий допомогти вам порадою, консультацією, а також завжди готові вирішити всі ваші питання щодо прибирання складу. Зв'яжіться з нами сьогодні й вже завтра на вашому столі буде детальний розрахунок вартості прибирання вашого об'єкта.


Гарного дня. Бережіть себе та своїх близьких.