Івент клінінг грає дуже важливу роль при організації та проведенні будь-якого заходу. Тому довіряти таку роботу потрібно тільки професіоналам, які мають певний досвід у цій сфері. Особливо це важливо, якщо питання йде про події привертають масу людей, таких як спортивні заходи, концерти, презентації, бізнес-форуми та інше.
Організатор бере на себе масу турбот для облаштування івенту, тому послуги клінінгу краще перекласти на компанію, яка добре в цьому розбирається і зможе грамотно і правильно організувати підхід до прибирання території заходу.
Що може запропонувати клінінгова компанія?
Початок роботи може стартувати вже з процесу підготовки до заходу. Потрібно забезпечити генеральне прибирання приміщення або ж відкритого майданчика після монтажу конструкцій, при проведенні івенту на відкритому повітрі. Підготувати потрібну кількість сміттєвих баків і розрахувати число клінерів і їх розташування. Важлива періодичність обходу території в залежності від очікуваного числа гостей. Клінінгова компанія бере на себе прибирання та обслуговування санітарних зон. Це включає в себе не тільки підтримання їх в чистоті, але і наповнення усіма необхідними гігієнічними матеріалами. Відкритий майданчик може включати в себе догляд за зеленими насадженнями. Коли захід закінчується, компанія проводить повне генеральне прибирання приміщення або відкритої локації після демонтажу всіх конструкцій.
Фаза установки і підготовки (монтаж конструкцій під захід):
- прибирання після будівельників;
- підтримуюче прибирання внутрішніх територій;
- підтримуюче прибирання прилеглих територій;
- комплекс додаткових разових робіт: миття фасадів, вікон, чищення підлогових покриттів, полив зелених насаджень;
- прибирання, збір, вивезення та утилізація сміття;
- поставка витратних гігієнічних матеріалів для санвузлів;
- промисловий альпінізм (висотні роботи).
Фаза проведення заходу:
- Щоденне комплексне прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території;
- Щоденна підтримуюче прибирання внутрішніх територій і прилеглих територій;
- Комплекс додаткових разових робіт по необхідності;
- Прибирання, збір, вивезення та утилізація сміття;
- Надання урн і сміттєвих контейнерів;
- Поставка витратних гігієнічних матеріалів для санвузлів;
- Догляд за зеленими насадженнями.
Фаза по завершенню заходу (демонтаж конструкцій заходу):
- Генеральне прибирання;
- Комплекс додаткових разових робіт за потребою
- Прибирання, збір, вивезення та утилізація сміття.
Співробітники компанії завжди повинні бути напоготові усунути будь-яку подію, яка може статися. У разі форс-мажорної появи будь-якого забруднення потрібно в максимально стислі терміни його ліквідувати, щоб основна маса гостей навіть не помітила, що сталося. Краща ознака роботи прибиральників під час івенту, коли гостям комфортно і затишно знаходиться на локації, а робота персоналу підтримуючого чистоту проходить тихо і непомітно.
Які заходи обслуговує Імпел Гріффін?
Ми працюємо з івентами будь-якої складності. Від невеликих корпоративів та приватних вечірок до концертів. спортивн заходів і бізнес форумів. Наша компанія відмінно показала себе будучи головним клінінговим партнером Євро 2012. У нашому веденні було 8 стадіонів в Україні та Польщі. Ми забезпечували повне прибирання фан зон, акредитаційних і волонтерських центрів. На наших плечах був збір і вивезення сміття, а також організації чистоти всіх санітарних зон, із забезпеченням їх необхідними гігієнічними матеріалами. Ми відмінно зарекомендували себе в роботі на юнацькому чемпіонаті з баскетболу в Україні та чемпіонаті світу з художньої гімнастики. Наша компанія повністю взяла на себе всі турботи про чистоту під час проведення фестивалю «Альфа-джаз» у Львові. Підготовка до відкриття терміналу D аеропорту Бориспіль, а також повне його обслуговування під час святкової церемонії включали в себе мийку і прибирання великої кількості скляних конструкцій, а також висотні роботи із застосуванням спеціального обладнання. У 2017 році Імпел Гріффін виступила партнером міжнародного пісенного конкурсу "Євробачення 2017", де наша комнду відповідала за збір і вивіз сміття, а також за надання тимчасового персоналу: вантажників, водіїв, операторів будівельних машин. Під час роботи на івентах ми обслуговували локації зі щоденною прохідністю мільйон чоловік в день. Тому наш досвід дозволяє вам точно бути впевненими в нашому професіоналізмі та відповідальності при проведенні будь-якого заходу.
Для зручності замовників фахівці Імпел Гріффін підготували спеціальний чек-лист, про те, як грамотно підійти до питання організації клінінгу на заході і який дозволить описати всі технічні та організаційні умови, щоб отримати максимально коректну цінову пропозицію.
Фахівці Імпел Гріффін, мають значний досвідом роботи, тому про оперативність та якість послуг, що надаються турбуватися не доведеться.
Наші успішні кейси підтверджують наш професіоналізм, досвід в обслуговуванні масових заходів з великою прохідністю, а також нашу готовність запропонувати найкращі рішення і якість в рамках Вашого бюджету.
Європейські технології роботи, компетентні фахівці і партнерські відносини з клієнтом - основа нашого успіху, який ми з радістю розділимо з Вами.
Судити про наш професіоналізм можна вивчивши список успішно реалізованих нами проектів, а також співпрацю з міжнародними брендами, лідерами у своїй галузі. Колл-центр компанії працює цілодобово, щоб надати будь-яку інформаційну підтримку для наших існуючих або майбутніх клієнтів.
Великій команді Імпел Гріффін по плечу будь-які горизонти! Жодне завдання, будь то прибирання після проведення заходу або клінінг під час нього, не залишиться поза нашою увагою. Ми завжди раді новим клієнтам і робимо все можливе для тривалого перспективного співробітництва.
Ми бажаємо вам бездоганно чистих подій!