Нерідко до нас в компанію звертаються клієнти, які незадоволені роботою своїх нинішніх клінінгових партнерів: занадто великі витрати, занадто низький рівень якості, ціна не відповідає результатам, не дотримуються санітарні норми та інше. Особливо відчутні неякісні послуги на великих підприємствах, харчових виробництвах і в медичних установах. Там, де витрати на прибирання перевищують 200 - 300 тис. грн. в місяць або ж там, де якість прибирання по нормам підприємства повинно бути на найвищому рівні, без перебільшення. Подібні звернення полягають в проханні провести аудит сьогоднішньої якості прибирання і розрахунку оптимальної вартості. Великі підприємства та інші масштабні по своїй території об'єкти нерухомості завжди вимагають більшої уваги до збирання і звичайно ж, більшої відповідальності. Гідні клінінгові компанії це розуміють, але зустрічаються і безладні підрядники, які беруться за проекти і не в силах їх виконати. На жаль, від цього страждають клієнти: крім витрачених часу, нервів і грошей, нерідкі випадки витрат у зв'язку з браком продукції на підприємствах. З огляду на попит, Імпел Гріффін вирішив запустити послугу аудит прибирання приміщень. Це допоможе підприємствам і установам поліпшити якість робіт і отримати рекомендації щодо ефективної оптимізації витрат "з боку".
Бувають такі клієнти, які в разі неякісного надання клінінгових послуг не вживають ніяких дій, звикають або обмежуються рекламацією в сторону недбайливих постачальників. Чому так відбувається? Так все банально просто. Як розповів нам один потенційний клієнт, назвемо його Іван Васильович: "Ну, Ви розумієте, знову проводити пошук, відбір, конкурс, зустрічі, розірвання контракту, підписання нового, адаптація іншої компанії. Ми потерпимо 2-3 місяці, а там подивимося." Ми не стали переконувати Івана Васильовича, але попросили дати нам можливість провести аудит на його підприємстві. Ми домовилися про те, що після аудиту надамо йому покрокові рекомендації. За підсумками перевірки, ми показали Івану Васильовичу красномовну число, на скільки можна оптимізувати його контракт з прибирання і при цьому не просто не втратити в якості, а й підняти його на інший рівень. 16 тис. Грн. - таку суму "викидав" Іван Васильович на вітер щомісяця, що становило близько 12% від вартості всього контракту. 16 тис. Грн. в місяць - сума яку можна і потрібно заощадити завдяки правильному підборі миючих засобів, автоматизації деяких процесів, а також на правильно підібраній технології збирання. Зволікання в 3 місяці коштували б Івану Васильовичу переплачених 48 тис.грн. Коштували, тому що Іван Васильович змінив оператора з клінінгу. Провів конкурс серед досвідчених постачальників, перевіривши їх рекомендації і портфоліо. А ще Іван Васильович отримав надбавку до зарплати від свого керівництва за економію коштів підприємства.
При зміні підрядника важливо звертати увагу на досвід і на його рекомендації. Але не менш важливо знати можливості компанії з прибирання. А саме: її фінансову стабільність, резерв підлогомиючої техніки та інвентарю, резерв клінінгових бригад. Всі ці критерії дуже важливі для якісного запуску проектів (особливо великих) в стислі терміни. Адже посудіть самі, компанія, що працює на ринку рік-два, що має маленький оборот, пообіцяти - пообіцяє. Але виконати проект відповідно до заявлених пунктів договору навряд чи зможе. На це і сподіваються ненадійні клінінгові компанії, які після підписання контракту забувають про домовленості.
Імпел Гріффін - лідер в області клінінгового обслуговування комерційної нерухомості в Україні і Європі. Ми маємо найбільшу матеріально-технічну базу, фінансову стабільність, найбільшу базу технічного персоналу, щоб в найкоротші терміни виконати необхідний обсяг робіт або замінити постачальника. Імпел Гріффін не потрібен тривалий період часу для підготовки, переговорів: запуск проектів здійснюється протягом одного-двох тижнів в залежності від обсягів робіт. Тому ми оперативно зможемо допомогти будь-якому підприємству максимально безболісно і без ризиків змінити неякісного партнера, запустивши прибирання приміщень в стислі терміни, в будь-якій точці України.
Наша послуга аудит клінінгу допоможе всім компаніям отримати рекомендації із зазначенням ризиків, переплат та покрокового керівництва як максимально ефективно оптимізувати процес прибирання. Аудит буде цікавий всім: компаніям, які виконують прибирання самостійно і тим організаціям, які вдаються до послуг клінінгових компаній. Ви зможете побачити можливі проблеми раніше того, як витратите значну суму грошей і будете знати як швидко виправити ситуацію. Не втрачайте час, гроші і терпіння. До кінця 2018 року Імпел Гріффін проводить аудити абсолютно безкоштовно! Телефонуйте вже сьогодні.