Кінець року - час підбиття підсумків і визначення планів на майбутнє. Про найбільш значущі для компанії події 2018 року і про плани на 2019 рік розповідає Директор з продажу та розвитку «Імпел Гріффін» Петренко Віктор Миколайович.

 

Виктор Петренко

 

Віктор, вітаю! Почнемо з традиційного підбиття підсумків. Що із запланованого в 2018 році вдалося здійснити?

Рік виявився для нас дуже насиченим і яскравим. Можна навіть сказати, переломним. Це стосується змін в бізнес-процесах і переоцінці наших пріоритетів. Клієнтоорієнтованість і перфектний сервіс ми вивели на перше місце серед наших конкурентних переваг. І до речі, переломним цей рік став не тільки для нас, але і для українського ринку аутсорсингу в цілому.

 

Останню пару років ми все говоримо про те, що замовник став проявляти більший інтерес до послуг фасіліті-компаній і до аутсорсингу непрофільних процесів в цілому. «Імпел Гріффін» відчула це збільшення попиту?

Так, ми відчули це на собі. На українському ринку дійсно зросла зацікавленість в аутсорсингу непрофільних процесів. І це не просто збільшення попиту, а збільшення попиту на якісну комплексну послугу. І, звичайно ж, нас, як головного оператора цього ринку, така тенденція, така зміна в позиції Замовників, дуже радує. Приємно, що український ринок все більш серйозно сприймає важливість аутсорсингу. Розуміє, що непрофільні процеси - це не корбізнес. Що передаючи їх в аутсорсинг, Замовник може більше часу і уваги приділяти саме тому, що приносить гроші.  

 

Якими великими клієнтами або проектами 2018 року «Імпел Гріффін» може особливо пишатися?

Насправді, приводів для гордості у нас багато. У 2018 року ми реалізували цілий ряд масштабних проектів і значно збільшили наш клієнтський портфель: на більш, ніж 50 нових імен.

Початок цього року у нас ознаменувався стартом роботи з найбільшим оператором ринку перевезень України «Нова Пошта». Сьогодні ми успішно обслуговуємо найбільший в Україні розподільний центр - Київський інноваційний термінал.

З 1 березня у нас з'явився ще один значущий партнер - Національний банк України. Комплекс послуг, що надаються охоплює всі приміщення НБУ по всій Україні, а також Банкнотно-монетний двір.

Зазвичай найбільш складним і болючим для Клієнта є перше виведення непрофільних процесів в аутсорсинг. Але, оскільки ми маємо величезний досвід таких перших запусків, то з нами цей процес завжди по-професійному вивірено і проходить безболісно. Саме таким чином ми в цьому році почали співпрацю з НЕК «Укренерго» і розширили контракти з деякими підприємствами НАК «Нафтогаз України». Вперше вивів клінінг в аутсорсинг в цьому році і київський гігант «Атем». У 2018 року ми продовжили і розширили співробітництво з холдингом Метінвест: сьогодні у нас кілька договорів на комплексне обслуговування з меткомбінатами «Запоріжсталь», «Азовсталь» і «ММК ім. Ілліча ».

Ми продовжуємо розширювати свою присутність на нафтотрейдинговому ринку: сьогодні працюємо з мережами АЗС WOG і Shell. Також ми пишаємося роботою з мережами українських банків, з багатьма посольствами, з мережами кінотеатрів, з ресторанами ...

Ну і, звичайно ж, я не можу не відзначити такі знакові для нас проекти цього року, як обслуговування Фіналу Ліги Чемпіонів і рейкового автобуса, який з'єднав Центральний вокзал в Києві з аеропортом «Бориспіль».

 

Віктор, це дійсно відмінні результати! Завдяки чому їх вдалося домогтися?

Тут є два важливі чинники: системний підхід і злагоджена планомірна робота нашої команди.

 

Здорово! Давайте поговоримо про команду, про людей. Протягом року «Імпел Гріффін» часто публікував новини про нові контракти. Із завидною регулярністю, що не може не радувати і не захоплювати. І це заслуга Ваша і Ваших людей. Як сьогодні Ви оцінюєте свою команду? У чому секрет успіху?

Тут немає ніякого секрету. Це просто щоденна, планомірна і ревна праця великої кількості людей. Для великої компанії це абсолютно звичайні і звичні процеси. Наш основний принцип - всіляко сприяти розвитку бізнесу наших Клієнтів, бути їм надійними партнерами і близькими друзями. Успіх нашого Клієнта - наш успіх. Дотримуючись цього принципу, ми щодня прагнемо до поліпшень і вдосконалення своїх бізнес-процесів. Щодня наша команда розвивається і вчиться. Наші люди є цінністю нашої компанії і її фундаментом, завдяки яким «Імпел Гріффін» з успіхом виконує всі свої поставлені цілі і завдання.ТОВ Імпел Гріффін

 

З якими труднощами Ви і Ваша команда зіткнулися в цьому році? Що, можливо, перешкодило досягти ще більших результатів? Чи вплинуло введене військове становище на роботу компанії?

В останні роки серйозною перешкодою для розвитку ринку обслуговування нерухомості був і є критерій найнижчої ціни, застосовуваний Клієнтами, він зв'язує руки. Я прихильник змін, в якості і в технологіях. Нам потрібно зосередитися на технологічно орієнтованих клієнтів, на якісному обслуговуванні. Але на сьогоднішній день, на мій превеликий жаль, не всі Замовники розуміють важливість правильної оцінки пропозицій, де ціна не може бути головним критерієм щодо вибору постачальника послуг. Багато компаній не в змозі виграти держзамовлення з цінами, які навіть не покривають соціальні виплати, договору з персоналом. Таким чином Замовники послуг економлять, а виконавці, зіставляючи вартість робочої сили і низькі ціни, йдуть на ризик, укладаючи договори, які не передбачають безлічі зобов'язань. Такі виконавці руйнують, на мою думку, ринок, псують репутацію аутсорсерів в цілому. Тільки внесення відповідних змін до законодавства України, тільки адекватне розуміння бізнесу нашими колегами на ринку зможе усунути ці труднощі.

Введений військовий стан вплинув лише незначною мірою. У частині штучного затягування платежів деякими нашими Клієнтам. Але наша ліквідність дозволяє безболісно переживати такі незручності.

 

Віктор, що конкретно Вас надихає в роботі? Що підживлює Вас на нові здобутки?

Безумовно - це моя команда, наші спільні цілі і наші результати

Импел Гриффин

 

Як Ви бачите розвиток ринку обслуговування нерухомості в 2019 році? Чи буде він розвиватися або все ж очікується якась стагнація?

Звичайно, всі ми розуміємо, що темпи розвитку цього ринку, як і багатьох інших, будуть залежати від результатів виборів в березні 2019 року. Але є і загальні, я б сказав ментальні, тенденції. Які, на щастя, вже не зупинити нічим. Тому, звичайно ж, цей ринок розвивається і тренд розвитку протримається стабільним ще 10 років, як мінімум.

 

Яка була конкурентна атмосфера в 2018 році і як Ви бачите її в 2019?

З одного боку, в 2018 році було приємно те, що деякі компанії стали чеснішими і відкритими один до одного. З іншого боку, повторюся, не може не пригнічувати наявність компаній, які ламають ринок, які готові працювати в нуль. Але все ж, на щастя, законодавчі ініціативи зараз в Україні спрямовані на чисту, чесну, раціональну і безпечну конкурентну боротьбу.

 

У чому принципова відмінність «Імпел Гріффін» від конкурентів?

Ми постійно вдосконалюємо свої знання і навички, розробляючи нові, ефективні рішення для наших Клієнтів. Кожен співробітник «Імпел Гріффін» - експерт у своїй області, що володіє професійними знаннями і з повною відповідальністю ставиться до своїх обов'язків. Це наші переваги.

Нам не настільки важлива позиція лідера «Імпел Гріффін» на ринку, наскільки важлива характеристика нас, як лідерів ринку, в очах наших Клієнтів. Чесність і відкритість лежать в основі нашого ведення бізнесу, це проявляється як в спілкуванні між співробітниками компанії, так і в спілкуванні з нашими клієнтами. Це наша місія і мета. І саме це виділяє Імпел Гріффін на ринку серед конкурентів.

Impel Griffin

Віктор, дякую за одкровення. У бізнесі це надзвичайно важливо - бути відкритим і чесним. Ще кілька запитань і відпускаю Вас досягати нових висот :) Розкажіть про плани компанії на наступний рік.

Набрані нами темпи розвитку зобов'язують нас нарощувати обороти в напрямку комплексного обслуговування нерухомості. У 2019 ми плануємо адаптувати кілька кращих практик нашого Європейського партнера Impel S.A. в Україні. Розширення портфеля послуг є для нас одним із пріоритетних завдань нарівні з подальшим розвитком Імпел Гріффін. Але найголовніше завдання для нас на наступний рік - це задоволений і щасливий клієнт. Всі зусилля нашої команди 365 днів 19-го року будуть зосереджені саме на цьому.

 

Ми на порозі святкування Нового року. Що б Ви хотіли побажати партнерам, клієнтам і колегам?

Хочу подякувати всім нашим шановним Клієнтам за високий професіоналізм і високий рівень довіри в нашій спільній роботі. Я бажаю впевненості всім в завтрашньому дні, в правильності своїх дій і зусиль, більшої стабільності в країні і в світі і, звичайно, віддачі від усього того, що Ви робите!

Як то кажуть, неважливо, в якому становищі ти знаходишся, а важливо, в якому напрямку ти рухаєшся. Бажаю всім нашим партнерам, клієнтам і колегам в Новому році рухатися виключно в конструктивному напрямку.