Ідеальна чистота на виробничих об'єктах, педантичний порядок, новітні технології — ось асоціації які викликає сучасне підприємство.
З європейською інтеграцією української економіки пов'язаний процес запровадження інноваційних бізнес-напрямків та технологій. Дедалі частіше допоміжна діяльність організацій передається на аутсорсинг. Термін походить від англійської outside resource using, що у перекладі означає залучення зовнішніх ресурсів.
Прототипом сьогоднішнього аутсорсингу були юридичні контори США та Великобританії, які ще понад сто років тому надавали консультації діловим партнерам. Попит на такі послуги виник, оскільки заплутані закони призводили до необхідності розв'язувати спірні питання із залученням авторитетних експертів.
Історія протистояння автомобільних корпорацій Альфреда Слоуна та Генрі Форда наочно доводить ефективність аутсорсингу. Слоун став керівником General Motors, що перебувала на межі банкрутства, але передав непрофільні процеси стороннім виконавцям, вивів фірму з піке і навіть зміг обігнати конкурента.
З середини ХХ століття стали виходити до ринку вузькоспеціалізовані організації, які надавали бухгалтерські та рекламні послуги. Потужний поштовх до розвитку аутсорсинг отримав із появою цифрових та комп'ютерних технологій.
Наразі з метою оптимізації виробництва підприємства автомобілебудування віддають на аутсорсинг такі процеси як бухгалтерський облік, технічне обслуговування об'єктів, громадське харчування, прибирання. Вузконаправлені фахівці набагато якісніше виконують передані їм робочі процеси.
Прибирання в автомобільній промисловості: важливі аспекти.
Сучасна клінінгова компанія застосовує інноваційне обладнання, високоефективні мийні засоби, і завдяки цьому робить прибирання більш ретельним, швидким, продуктивним. Такі фірми відстежують появу нових технологій у своїй галузі, вчасно оновлюють інструментальну базу, що застаріває. У внутрішнього відділу підприємства на все це, як показує практика, бракує ресурсів.
Робота починається з попереднього етапу, він триває приблизно місяць. Фахівці поділяють об'єкт, що підлягає прибиранню, на ділянки та визначають межі робочих зон. Для кожної з них складаються інструкції (технологічна карта), згідно з якими проводитиметься робота.
Прибиральники виходять на об'єкт після закінчення підготовчого періоду, коли кожна зона вже має чек-лист з графіком прибирання, там протягом дня відзначається виконана персоналом робота. Є два варіанти контролю за чек-листами – менеджером замовника чи адміністратором виконавця. Потім розробляються так звані маршрутні карти з векторами пересування персоналу зонами.
Комплексне прибирання підприємства здійснюється вночі. Чищенню піддаються підлоги, стелі, стіни, всі важкодоступні місця. Другий різновид прибирання, підтримуюче, проводиться кілька разів протягом дня.
Під час генерального прибирання усуваються інтенсивні локальні забруднення, наприклад, сліди гумових коліс навантажувачів. Для їх видалення використовуються роторні машини з дисками, що обертаються, які щільно притискаються до забрудненої поверхні та очищають її.
Для миття вікон та прибирання ділянок, розташованих на висоті понад три метри, залучаються промислові альпіністи з відповідною кваліфікацією.
Серйозні плями фарби, лаку, що важко видаляються, типові для поверхонь виробничих приміщень автомобілебудівних підприємств, співробітники клінінгової компанії ефективно видалять за допомогою сертифікованих спецзасобів.
Висока кваліфікація персоналу – запорука якісного виконання прибирання.