Привіт всім знову.

Поговоримо про чистоту, а точніше про прибирання. Почнемо з анекдоту.

Група канібалів працює у великій компанії.

Одного разу офіс покрився пилом, кухня завалена брудними чашками, кошики переповнені, немає туалетного паперу...Все-шукають прибиральницю, залучили приватних детективів, міліцію...

Канібали затихли і обговорюють:

-От, блін, попалилися... Коли з'їдали маркетологів, логістів, асистентів — ніхто й не помічав, а як прибиральницю зжерли — всі відразу помітили...

Дуже цікаве спостереження: якщо в компанії є постійна прибиральниця, то брудна чашка може стати причиною зміни клінінгового підрядника. Хоча, найчастіше, миття посуду не входить у контракт. Як і полив улюблених квітів, походи за кавою, здача речей в хімчистку і тп.

Звичайно, співробітники клінінгових компаній, як справжні сервісники, готові робити все для клієнта. І Імпел Гріффін не виняток. Але натомість просять лише адекватного, шанобливого ставлення. Адже подружжя не розлучаються з-за непомытой чашки.

Давайте порівняємо санітарію вдома і в офісі.

Це порівняння допоможе сформувати і ставлення до цієї праці і до цього сервісу.

Отже,

1. будинку — це прибирання, а в офісі — це клінінг. Звичайно, це одне і те ж, але корпоративний світ глобальний, як і корпоративна англійська мова глобальний. Вдома ж ми говоримо на своєму локальному діалекті.

2. Вдома прибирання — це оплачувана посмішкою або «спасибі» діяльність у вільний від роботи час, а в офісі — це оплачуваний по-ринковими тарифами працю в робочий час.

3. Будинки комбінаторика вірусів з числа сім'ї (мама, тато принесли з роботи, бабусі, дідусі з поліклініки, діти з садочків). В офісах вірусами обмінюються сотні співробітників і гостей фірми.

ДО РЕЧІ, НЕ ЧАША УНІТАЗУ ПЕРЕНОСНИК ЗАХВОРЮВАНЬ, А ДВЕРНІ РУЧКИ, КРАНИ ЗМІШУВАЧІВ, КНОПКИ КАВА-АПАРАТІВ...

КУХНІ, МІСЦЯ КУРІННЯ І ПЛЮВКІВ...

ЛІФТОВІ КНОПКИ...

РУЧКА ХОЛОДИЛЬНИКА...

ГРОШІ, МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ...

4. Будинки час прибирання умовно не обмежена, ніхто не переконує, не підганяє, не оцінює (якщо Ви не чоловік і не дитина))), а в офісі час клінінгу регламентовано технологічними картами, якість оцінюється, підганяє сама техкарта, менеджер, Замовник.

5. Вдома можна недоробити і переробити. В офісі потрібно все зробити з першого разу. Або переробити у свій час за свій рахунок.

6. Будинки 100м.кв можна прибирати 8 годин, кужню весь день, балкон, гараж, ящик з інструментами, комору — вічність )). Ці об'єкти з категорії «неубираемых», як і некотопые дитячі. В офісі час обмежений.

В офісі ранкове прибирання порожніх кабінетів, до приходу співробітників,- 80-120 м. кв. у годину, підтримуюча прибирання (холи, посуд, санвузли) — 100-200 м. кв. в годину.

6. Миючі засоби будинку малоагрессивные, з приємним запахом, у красивих пляшках, з гарною поліграфією. В офісах ми використовуємо миючі концентрати, як правило вони з більш хімічними запахами в утилітарних ємностях.

ДО РЕЧІ, ЕФЕКТИВНІСТЬ РУЧНИХ МИЮЧИХ ЗАСОБІВ НА 80% ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ПРИКЛАДЕНИХ ЗУСИЛЬ, І ТІЛЬКИ НА 20% ВІД ФОРМУЛИ ТА ЕКСПОЗИЦІЇ. А КОЛІР, ЗАПАХ — ЦЕ ПОДОРОЖЧАННЯ, НЕОБХІДНЕ ДЛЯ ВІДМІННОСТІ ПО ЗАСТОСУВАННЮ, PH, МАСКУВАННЯ ЗАПАХІВ.

7. Генеральне прибирання потрібна там, де не проводяться щоденні прибирання або підтримують. Або там, де постійна завантаженість людьми (колл-центр, цілодобовий офіс). Або, коли немає постійного клінінгового персоналу. Або немає часу на постійні прибирання. В будинку частіше проводять генералки, так як постійно прибирати все — немає сенсу, а люстри, пил на шафах — це завдання на 1-2 рази в рік. Самим раціональним будинку є підтримуюча прибирання на кухні, в санвузлах, дитячих і генеральна 1 раз в 6 місяців для хімчистки килимів, розморожування холодильників, прибирання балконів.

В офісах генеральне прибирання не потрібна, оскільки всі важкодоступні місця і спеціальні роботи вносяться в щоденні технологічні карти ділянками.

Можна ще багато знаходити відмінностей і подібностей між домашньою та офісної прибираннями.

У нашій компанії Імпел Гріффін ми дотримуємося простих принципів:
•не нашкодити людям, не залишати відкритими в доступних місцях концентрати, не залишати вологими підлоги;
•не нашкодити підлогових і настінних покриттів. Використовувати менш агресивні препарати від системних постачальників;
•постійне навчання, контроль знань, впровадження нових технологій;
•партнерські, відкриті, приватні відносини з Замовниками і справедлива оцінка важкої праці техперсоналу.

В наступних статтях поговоримо про міфи «еко клінінгу», висотної мийці, догляд за мармуром, нікелем, хромом і тп.