Репутація готелю будь-якого рівня часто залежить від доглянутості та чистоти номерів, місць загального користування, фасадів та прилеглої території. Генеральне прибирання в готелі повинне проводитися, як мінімум, двічі на рік. У закладах такого роду, звичайно ж, є штат покоївок, але іноді новому закладу просто не вистачає коштів на утримання великої кількості стаффа, і тоді на допомогу приходять клінінгові компанії.
Довіряти варто тільки професіоналам, які мають великий досвід виконання робіт подібного плану. Фахівців такого рівня можна знайти в «Гріффін» - компанії, якій вже понад 18 років довіряють і цінують.
Як відбувається генеральне прибирання номерів в готелі?
Генеральне прибирання готелів значно відрізняється від щоденного, оскільки для нього потрібна наявність спеціальної техніки і певної побутової хімії, якою зазвичай не мають власники готельного бізнесу. Замовляючи послугу в клінінгової компанії «Гріффін», ви отримуєте:
- видалення пилу з поверхонь;
- чистку скляних і дзеркальних поверхонь;
- миття вікон і дверей;
- видалення пилу з вертикальних поверхонь, плінтусів, вимикачів, розеток, карнизів, жалюзів, підвіконь і віконних рам;
- очищення санвузлів з дезінфекцією;
- глибоку чистку килимових виробів і оббивки м'яких меблів;
- мийку підлогових покриттів будь-якого типу за допомогою спеціалізованих підлогомийних машин. Побутова хімія, яка використовується нами, абсолютно нешкідлива для людей і тварин, оскільки при випаровуванні не виділяє токсинів;
- миття фасадів;
- прибирання прилеглої території та вивезення сміття;
- очищення систем вентиляції та димоходів і ряд інших додаткових робіт.
Клінінг готелів може проводитися в будь-який час, зручний замовникам, при цьому комфортний відпочинок мешканців не буде порушений.
Переваги звернення до професіоналів
Прибирання номерів в готелі співробітниками нашої компанії завжди проводиться на найвищому рівні, тому що ми надаємо гарантію на виконання всіх робіт. Крім того, замовляючи послуги в спеціалізованій організації «Гріффін», можна економити на зарплаті для штатних прибиральниць і закупівлі засобів для чищення.
Замовити якісне прибирання для вашого приміщення можна за допомогою нашого сайту, скориставшись формою зворотного зв'язку або за вказаними номерами телефонів.
Клінінгові послуги Гріффін для готелів і ресторанів:
- генеральне прибирання;
- прибирання після будівельників;
- щоденне комплексне прибирання;
- комплектація тримачами для засобів особистої гігієни, постачання засобів особистої гігієни;
- хімчистка м'яких і шкіряних меблів;
- хімчистка ковроліну;
- поставка брудозахисних килимів;
- мийка вікон;
- висотна мийка вікон (промисловий альпінізм);
- миття фасадів;
- висотна мийка фасадів (промисловий альпінізм);
- очищення рекламних конструкцій;
- глибоке очищення підлогового покриття;
- відновлення мармуру, граніту;
- прибирання прилеглої території;
- вивезення снігу, сміття;
- догляд за зеленими насадженнями.
Інші види послуг для готелів і ресторанів від Гріффін:
- обслуговування електромереж (регламентні, планові, ремонтні та аварійні роботи);
- обслуговування систем водопостачання (регламентні, планові, ремонтні та аварійні роботи);
- обслуговування вентиляції та кондиціонування (регламентні, планові, ремонтні та аварійні роботи);
- адміністрування договорів і комунальних послуг (контроль договорів, збір і оплата рахунків);
- аутстаффінг персоналу;
- дрібний ремонт приміщень та меблів.
Калькулятор розрахунку вартості робіт
Цікавить вартість?
Заповніть форму зворотного зв'язку для замовлення розрахунку вартості
Розрахувати вартість