ПЕРЕХІД МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ ДО ЕКСПЕРТНОГО ПАРТНЕРА

 

Переконайтеся, що ваш лояльний персонал залишається у надійних руках

Існує безліч причин для передачі на аутсорсинг послуг з прибирання та управління об'єктами вашої медичної установи: покращити якість обслуговування пацієнтів та показники їх задоволеності, знизити рівень поширення інфекції, забезпечити дотримання нормативних вимог чи активізувати відданість вашій системі інноваціям. Незалежно від обґрунтування рішення, зрештою виникне дискусія щодо майбутнього цих співробітників. Ваша організація, ймовірно, має лояльну базу — людей, які присвятили свою кар'єру вашій лікарні/клініці. Що буде із цими працівниками?


Існує безліч хибних стверджень щодо їхнього майбутнього. Наприклад, поширений міф, що партнер з клінінгу звільнить чинний персонал на користь найму нових співробітників. Будьте впевнені, що рішення про передачу клінінгу на аутсорсинг передбачає унікальні переваги та можливості для ваших співробітників, а також для вашої діяльності.

 

Ось 5 істин, які допоможуть вам детально розібратися в цьому питанні та донести переваги аутсорсингу вашим людям:

 

1. Усім пропонується працевлаштування

 

Це міф, що зовнішній партнер має власну велику базу працівників, яка чекає на працевлаштування. Насправді більшість компаній вважають за краще зберегти ваш лояльний і відданий персонал. Вони мають важливі знання і розуміння ваших процесів. Вони також є безцінним ресурсом для вашого майбутнього клінінгового партнера, забезпечуючи безперервну роботу та успіх.


2. Співробітники продовжать отримувати повні пільги


 
При переході на аутсорсинг співробітникам лікарні буде запропоновано конкурентоспроможний соціальний пакет, що включає страхування, пенсійні накопичення та відпустку. Ці пакети можуть відрізнятися залежно від юридичних осіб та організацій. Однак у багатьох випадках програми для чинних співробітників можуть бути «успадковані», при цьому зміни торкаються лише нових співробітників. Хороший партнер з клінінгу ретельно розбиратиме це питання з директором лікарні або його представником, щоб забезпечити рішення, вигідне для всіх.


3. Людям буде запропоновано найкраще у галузі навчання


Співробітникам, які відповідають у лікарнях за чистоту та гігієну, необхідно постійне навчання та підвищення кваліфікації. Клінінгові компанії приносять із собою надійні спеціалізовані програми професійного розвитку, призначені для підвищення кваліфікації працівників. Вони пропонують доступ до сучасних технологій та кращих практик, яких може не бути у вашій установі. Співробітники пройдуть спеціалізоване навчання, щоб досягти успіху у своїх поточних завданнях, автоматизувати деякі процеси та завдяки навчанню дізнатися, як працювати ефективніше. Цю перевагу не слід забувати, особливо враховуючи важливість якісного та правильного прибирання в системі охорони здоров'я.


4. Кожен отримає доступ до можливостей кар'єрного зростання


Розвиток кар'єри – важке завдання незалежно від організації. Досвідчені партнери з аутсорсингу найчастіше пропонують встановлені програми розвитку кар'єри. Співробітники з прибирання та гігієни отримують доступ до спеціалізованих засобів планування кар'єри, які не надають багато організацій охорони здоров'я. А також матимуть доступ як до внутрішніх, так і зовнішніх кар'єрних можливостей. Наприклад, вирости до бригадира, начальника зміни, адміністратора і навіть до операційного менеджера.


5. Залучення співробітників, програми заохочення та визнання - будуть у пріоритеті


Як показало дослідження, 70 % українських робітників не працюють на повну силу, бо вони не зацікавлені у своїй роботі. Співробітники намагаються більше, працюють краще і з меншою ймовірністю підуть, коли вони зацікавлені та не лише матеріально. Мотивовані співробітники перевершують тих, хто не мотивований, на 202 %. Правильний партнер з клінінгу принесе із собою перевірені програми, які допоможуть залучати, зацікавлювати, мотивувати та надовго утримувати співробітників.


І на останок.

 

Якщо однією з ваших головних турбот є ваші люди, обирайте партнера з клінінгу, який поділяє ті самі цінності. Аутсорсинг має бути спільним пріоритетом для постійного створення історій успіху співробітників, історій успіху лікарні та загального успішного партнерства.


Вибір перевіреного лідера в цій галузі може допомогти вашій медичній установі перейти до плідної угоди про аутсорсинг, від якої ваша установа, а також ваші співробітники отримуватимуть вигоду щодня. Відкрийте для себе переваги співпраці з Griffin.

 

Связаться с нами