МИ ПРОЙДЕМО ЧЕРЕЗ ЦЕ РАЗОМ
Привіт всім, друзі. Мене звуть Віталій, я є Генеральним директором та засновником Імпел Гріффін. Сьогоднішнім постом я хотів би висловити подяку всім нашим постійним клієнтам та фантастичним, самовідданим, працьовитим та відповідальним співробітникам Імпел Гріффін.
Останні місяці були дійсно особливо важкими для всіх. Не тільки для нас, в Імпел Гріффін, не тільки для України, але і для світу в цілому. Пандемія коронавіруса змінила життя всіх людей.
Для нашої компанії березень став низкою з надзвичайно важких днів — з ростом пандемії та оголошенням карантину — багато хто був в паніці, частково порушилися постачання, комунікація.
Ми ледве встигали міняти плани на тиждень, на день, на годину. Клієнти дзвонили, щоб відкласти свої заплановані послуги, (тимчасово) зупинити тендери або навіть анулювати контракти, під які ми вже зробили інвестиції. Постачальники не поставляли замовлений та оплачений товар. І навіть при тому, що ми з усіх сил намагалися зберігати стабільність, важкі часи торкнулися і нас.
Ми переживали періоди особливої мобілізації: Крим, Схід, стрибання курсу, недбайливі дії держорганів. І, здавалося б, нас нічим не здивувати, не злякати. Але вірус у своєму тиску та непередбачуваності наслідків, плюс енергійні дії та рішення влади перевершили весь наш накопичений досвід.
Як Генеральний директор Імпел Гріффін, я, знав, що мій обов'язок — підходити до цієї ситуації спокійно та холоднокровно. Панікувати та заражати занепокоєнням наших клієнтів та персонал було останнім, що я міг собі дозволити. І дозвольте мені зізнатися — це було нелегко.
Череда наказів, тиск часом, знову вказівки, завдання та все «до вечора», «на вчора», «раптово», формування Штабу та окремих груп з постачання — все це могло здатися і панікою, і істерією і якоюсь формою соціального сказу. На жаль, не вистачало часу пояснювати суть деяких завдань та описувати повноту картини.
Довіра людей, з якими я працюю багато років, 5-7-10 та більше років, — стало запорукою високої швидкості виконання і впровадження, змін. Це надзвичайно важливо в цих умовах.
За 15 років родина Імпел Гріффін значно розширилася. Те, що колись починалося як невеликий бізнес з 3-х осіб з офісом на даху заводу, а потім 100 осіб з невеликою кількістю офісів по Україні, тепер є першокласним міжнародним сервісним оператором №1. Сьогодні для наших клієнтів під ім'ям Імпел Гріффін працює понад 2500 людей по всій країні. Прибиральники, вахтери, комірники, інженери, водії, офісний персонал. З появою вірусу в Китаї, з появою тривожних новин я, зізнаюся, повірити не міг, що це якось торкнеться України та Імпел Гріффін. Тим більше не міг уявити, що через місяць вся група Impel S.A. (55.000 співробітників в 10 країнах) буде займатися одночасно головним завданням: виконати контракти, зберегти життя наших людей та дієздатність будівель і споруд за які ми відповідаємо. І це в умовах зниження комунікації, падіння фондових ринків (а ми від них теж залежимо) та різкого скорочення резервів та накопичень.
Дякую моїм друзям в Китаї, які он-лайн підказували до чого готуватися. Я дивився, що відбувається в Пекіні та вже розумів, що нас це чекає. Хоча, коли акуратно попереджав колектив та сім'ю, то багато хто думав, що це форма паніки або недосипання.
Зміни та рішення, які приймає та впроваджує наша компанія радикальні та швидкі, хоча здається, що все йде болісно довго. Однак, більшість головних заходів ми прийняли та реалізували задовго до офіційної позиції уряду та МОЗ. Це приємно усвідомлювати.
Нам потрібен був час для реалізації проти пандемічної політики та час для коригування. Як розумієте, цього часу у нас не було. За перші дні березня адміністративний склад Імпел Гріффін, об'єднаний в «Штаб протидії вірусу» виконав колосальну роботу:
- розподілили відповідальності та направлення серед «штабістів»;
- підготували всі необхідні навчальні матеріали;
- отримали від постачальників спеціальні технології;
- провели навчання співробітників;
- проінструктували всіх співробітників про нові дії;
- розвісили всюди, де змогли, включаючи об'єкти клієнтів навчальні та застережні плакати;
- скупили та роздали маски;
- за добу перейшли на дистанційну роботу;
- зробили власні відеонавчання про доступний та ефективний спосіб робити дезінфекційні бар'єри, дезінфекційні килимки, про те, як обробляти особливо небезпечні місця перенесення вірусу — дверні ручки, кнопки, мобільні телефони і т.п.;
- замовили зовнішнє навчання.
Знімаю капелюх. І величезне спасибі всім, хто знайшов сили, креативність та спосіб реалізувати штабні завдання.
Звичайно, зараз нові виклики:
- доставлення людей на об'єкти (це дуже дорого та дуже проблематично);
- закупівля деззасобів (їх просто мало);
- зайнятість людей, які не можуть виконувати свої завдання (намагаємося перепрофілювати);
- блокування складів, логістики та інші складності.
Також я хотів би скористатися можливістю та подякувати нашим клієнтам. Дякую кожному з вас за ваше терпіння, розуміння та підтримку. Ви були абсолютно максимально налаштовані на співпрацю й на взаємну роботу протягом цих важких тижнів та по сьогоднішній день.
За минулий тиждень ми отримали незліченні дзвінки від наших людей на об'єктах, які повідомили нам, що клієнти їх підтримують та розуміють важливість кожної людини, що відповідає за прибирання під час пандемії. Таким чином ми зберегли багато робочих місць. Більшість наших клієнтів сказали нам, що вони розуміють труднощі, з якими ми стикаємося, і що вони сьогодні особливо зацікавлені в прибиранні, тому наші клінери, диспетчери, вантажники, пакувальники інженери продовжують свою роботу.
Це дивним чином підтримало моральний дух людей не тільки на об'єктах, а й дух нашого адміністративної ланки — наші люди зараз набагато спокійніше. Ми всі зараз мотивовані, щоб робити все можливе та неможливе для запобігання зараженням коронавірусом COVID-19 на об'єктах наших клієнтів та в нашій країні.
Що стосується комерційної сторони, ми знаємо, що зараз ми дуже потрібні. Тому ми робимо всі необхідні заходи та виконуємо свій обов'язок, допомагаючи уряду України тримати все під контролем.
Велика кількість державних, муніципальних, інфраструктурних та комерційних об'єктів, не тільки тих, які зараз працюють у звичайному режимі, але і тих, які змушені були закритися, повинні бути ретельно продезінфіковані та вимиті «від і до».
Співробітники Імпел Гріффін багато тренувалися, розмовляли та готувалися. Упевнений, що ми прийняли всі виключні заходи для забезпечення безпеки як клієнтів, так і нашого персоналу та виключили можливість поширення вірусу.
Сьогодні ми готові виконати ретельне прибирання та дезінфекцію в будь-якій точці України. Не має значення, офіс це чи виробництво, квартира або склад — наша команда підготувала рішення для антивірусного пакета (детальніше вивчити його ви можете тут) для будь-якого роду об'єктів.
Ми готові дезінфікувати приватні дитячі садки, виробництва, банки, магазини, АЗС. Попри те, що експерти попереджають, що люди похилого віку — це та група, яка найбільш схильна до ризику зараження вірусом, це не означає, що всі інші повинні ставитися до цієї ситуації легковажно. Навіть найменший шанс заразити іншу групу людей та тим більше людей похилого віку і дітей — це не те, що я готовий сьогодні прийняти.
При тому, що ретельне прибирання та дезінфекція зараз вкрай необхідні на кожному об'єкті, ми все ж подбали про те, щоб всі наші прибиральники, які хочуть піти на карантин під час пандемії, могли зробити це. Але значна частина наших співробітників сповнена рішучості боротися на лінії фронту з вірусом та велика частина людей залишилися на своїх робочих місцях.
Дорогі мої, звертаюся зараз до вас, до тих, хто знаходиться на об'єктах та бореться з вірусом. Як Генеральний директор Імпел Гріффін, я хотів би ще раз подякувати всім вам за вашу роботу та самовідданість! Якщо вам потрібно скоротити робочі години, я розумію та приймаю це. Якщо ви хочете убезпечити себе та піти на карантин, я підтримаю вас. Весь світ турбується про те, що зараз відбувається, і моя головна задача, щоб всі наші співробітники та їх сім'ї були здоровими та залишалися максимально спокійними й захищеними. Я підтримаю вас в будь-якому вашому рішенні.
Дякую кожному з вас. Особливо тим, хто вирішив працювати в нинішніх умовах, щоб допомогти всім, хто потребує обслуговування. Ще 10.03.2020 я запропонував всім нашим людям залишитися вдома, але більшість проявила бажання працювати та допомагати іншим. Я це ціную. Наші клієнти це рішення так само високо цінують.
Окреме спасибі всім нашим постачальникам, які роблять все можливе та неможливе (ви знаєте ситуацію на ринку дезінфекційних засобів сьогодні), щоб доставляти нам всі замовлення вчасно та в повному обсязі.
ЗБЕРІГАЙТЕ СПОКІЙ
Друзі, я не буду оригінальним, але, будь ласка, зберігайте спокій та будьте зібраними. Ми всі турбуємося про наше здоров'я, про наші сім'ї та про наш власний добробут. Але паніка ще нікому не допомогла.
Постарайтеся зберігати спокій та прислухатися до досвідчених людей, читати тільки компетентні ЗМІ (міністерство охорони здоров'я України, Всесвітню організацію з охорони здоров'я). Наш уряд та органи охорони здоров'я працюють над врегулюванням ситуації. Дотримуватися їхніх порад, на мій погляд, не тільки найбезпечніший, але й кращий вибір.
Нам дзвонили деякі з наших клієнтів, які акцентували, що прибирання буде самою останньою послугою, від якої вони відмовляться. Вони хочуть, щоб наші люди продовжували свої заплановані заходи з антивірусної обробки приміщень і це правильне рішення. Не тому що, це мій бізнес. А тому що всі заходи, які можуть зараз вберегти сотні людей від вірусу — повинні продовжуватися.
АНТИВІРУСНИЙ ПАКЕТ
Нас всіх чекає дуже нелегкий місяць. У зв'язку з меншою кількістю проєктів та без допомоги з боку уряду, клінінгові компанії знаходяться в скрутному становищі. Так само, як і багато інших галузей.
Ось чому, як Генеральний директор та лідер, я вважаю, що мій обов'язок — підтримувати моральний дух людей на високому рівні.
Я тримаю зв'язок зі своїми людьми по всій Україні щодня. У нас є наші власні чати, групи в Facebook та все інше. Я намагаюся записувати та поширювати відео звернення до людей щодня та надавати їм найсвіжішу інформацію, навчальні матеріали та поради експертів, як тільки вони з'являються в мене. Все це грає важливу роль в підтримці настрою кожного співробітника Імпел Гріффін.
Нам вдалося швидко розробити та впровадити сувору політику щодо коронавіруса, яка допомагає нам захистити, як нашу команду, так і наших клієнтів. Ми розробили ряд плакатів з правилами поведінки на об'єктах, правилами гігієни, правилами роботи з дезінфекційними засобами. І ми з радістю готові поділитися цим матеріалом з кожним абсолютно безкоштовно. Просто напишіть нам - office@griffin.ua та наші співробітники надішлють вам pdf файли.
Антивірусний пакет розроблений для всіх. Не тільки для чинних клієнтів. Кожен, кому важливо та потрібно убезпечити себе та своїх співробітників на об'єкті може звернутися до нас за оперативним рішенням по анти-вірусним заходам та дезінфекції.
Фахівці Імпел Гріффін приїдуть на ваші об'єкти укомплектовані масками, рукавичками, бахилами, з усіма необхідними дезінфекційними засобами. Кожен наш співробітник пройшов навчання та отримав чіткі інструкції: які зони найбільш схильні до поширення вірусу, черговість їх прибирання та правила ефективної дезінфекції. Також, наші окремі фахівці можуть заміряти температуру вашим співробітникам та вести усі показники у вашому журналі.
Подивіться, які послуги ще входять в антивірусний пакет та дайте нам знати, що вас цікавить або турбує. Ми на зв'язку 24 години на добу. І готові відповісти на будь-які питання.
На закінчення я хотів би закликати всіх Імпел Гріффіновців до зібраності та нагадати, що ми пройдемо цей складний етап та пройдемо його сміливо, впевнено й на піку доброчесності, людяності та чуйності.
Друзі мої, будь ласка:
- Підтримуйте один одного;
- Поважайте один одного;
- Розумійте один одного;
- Допомагайте одне одному.
Всім бізнесам я хочу побажати терпіння та витримки. Ми всі зіткнулися з невизначеністю та серйозним випробуванням, але не можна впадати у відчай. Офіси та бізнес все ще будуть там, де були, чекаючи нас після того, як все найгірше буде позаду. Ми теж будемо на місці, у всеозброєнні — готові допомогти кожному з вас в обслуговуванні об'єктів. Тримайте вище голову — ніяка робота у світі не варта більше, ніж наше з вами здоров'я!
Спасибі всім за перегляд. Бережіть себе та своїх рідних.