Сервіс в широкому сенсі розуміння - це надання клієнтам послуг, які повинні задовольняти їх потреби в даній сфері. Сервіс професійного рівня означає надання послуг таким чином, щоб клієнти не тільки побачили явні результати, а й відчули увагу і турботу з боку компанії, яка ці послуги надає.
 
Минув час, коли робота, зроблена абияк, вважалася виконаною. На сьогоднішній день умови активної конкуренції, зростання стандартів обслуговування і підвищення рівня вимог стають причиною того, що відповідати високим вимогам замовників все складніше. Але ринок послуг, зокрема, в сфері клінінгу, зараз все більше підвищує свої професійні стандарти, вирівнюється, маючи в наявності досконалу матеріально-технічну базу і надаючи якісні послуги.
Чим же на цьому тлі виділяються компанії дійсно високого класу і європейського рівня обслуговування, такі, як Імпел Гріффін? В першу чергу, висококласним сервісом, який відразу ж звертає на себе увагу. Такий сервіс стає значною конкурентною перевагою для компаній сфери послуг в загальному, і для компаній, що займаються клінінгом, зокрема.
 

ВАУ - сервіс і як його досягти

Таким чином, якщо основним завданням компанії є надання послуг високого рівня, а основним завданням і метою її співробітників на шляху до професійного росту - стати хорошою людиною. Робота в сфері послуг вимагає чесності, щирості, розуміння, натхнення і навіть творчості. В першу чергу, клієнт - це людина, тому, щоб задовольнити його потреби в даній сфері послуг, слід ставитися до нього, як до людини, до друга. Відповісти на питання про те, що ж таке відмінний сервіс можна одним твердженням: коли клієнт говорить: «ВАУ»!
 
 
Це досягається спільною роботою професійного клінінг - менеджера, який вчить співробітників хорошому обслуговування, вмінню допомагати в будь-якій ситуації, бути самостійними, розуміючими, рішучими і уважними. Але коли не вистачає внутрішніх сил бути ввічливими, чемними і розуміючими, компанії застосовують найсучасніші тренінги та мотиваційні програми для менеджерів, щоб навчити їх рецептом ВАУ сервісу.
 

Цінності хорошої людини

Це не просто слова зі зводу правил компанії для кожного співробітника, це те, чим повинен керуватися кожен в своїй роботі з надання дійсно якісних послуг:
 
  • Краще обслуговування. Робота, виконана «на відмінно», приносить клієнту почуття задоволення, відповідність його очікуванням і в чомусь навіть відчуття щастя. Тому високоякісне обслуговування - найперша цінність хорошої людини і самої компанії.
  • Встановлення емоційного контакту і прояв емпатії. Неважливо, кому необхідна допомога: клієнтам або колегам. Хороший співробітник завжди готовий вислухати і допомогти, бути терплячим до людей і їх емоцій навіть у найважчих ситуаціях.
  • Створення довгострокових відносин. Повага до клієнта - одна з головних задач хорошого співробітника компанії сфери послуг. Приділяти замовникам велику кількість часу, якісно виконувати свою роботу - запорука довгострокового співробітництва.
  • Командна робота. Робити спільну справу, усвідомлювати, як дії однієї людини вплинуть на життя і репутацію компанії, відчувати свою відповідальність.
  • Отримання високих результатів. Ефективне вирішення робочих завдань - це оптимальний спосіб досягнення результату, коли клієнт задоволений виконаною роботою.
 

Прагнення до ідеального сервісу

Висококласний сервіс компанії Імпел Гріффін - це стиль життя, це дотримання норм і стандартів, які є класикою європейського рівня обслуговування. Командна робота, мотивація, повага до клієнтів і розуміння цілей - безпосередні якості як клінінг-менеджерів, так інших співробітників компанії.
 
Але на шляху до ідеального обслуговування буває, що цих якостей мало, що не вистачає натхнення, позитивного настрою, внутрішньої енергії. Тоді компанія Імпел Гріффін проводить навчання своїх співробітників методикам роботи в різних ситуаціях, оптимального рішення проблем, надихає і мотивує. Сервіс - це не тільки виконання роботи, ввічливість і посмішки. Це навички і відносини, яким можна навчити.