Інтерв’ю з Максимом Каримовим, операційним директором Центрального регіону Гріффін




Добрий день, Максим. Дякуємо, що знайшли час для цього інтерв'ю. Перше питання: які були основні виклики для операційного департаменту Гріффін за останній непростий рік?

Добрий день. Виклики були численні, враховуючи те, що ми знаходимось у стані війни. Найбільші з них, звісно, — це безперебійна робота в умовах перебоїв з електропостачанням минулої зими, безпека нашого персоналу та моральний стан нашої команди і партнерів на фоні постійних ракетних атак ворога.



Так, весь бізнес та всі українці проходять це. Як ви та ваша команда подолали ці виклики?

Добрий день. Виклики були численні, враховуючи те, що ми знаходимось у стані війни. Найбільші з них, звісно, — це безперебійна робота в умовах перебоїв з електропостачанням минулої зими, безпека нашого персоналу та моральний стан нашої команди і партнерів на фоні постійних ракетних атак ворога.

 

Чи змінилася ваша робота з клієнтами на фоні цих викликів?

Зрозуміло, клієнти також переживали та переживають важкі часи. Ми посилили комунікацію з ними, щоб забезпечити максимальну прозорість в умовах невизначеності. І, звісно, у нас були плани дій на випадок різних сценаріїв. Всі ці виклики змушують нас бути більш гнучкими та адаптивними. З нашими партнерами ми домовилися про гнучкі умови контрактів, що дозволяє нам швидко реагувати на зміни.

 

Максим, а які, на вашу думку, найбільші досягнення вашого департаменту за останній рік?

Одним із досягнень нашої команди є безперебійне надання послуг на об'єктах всіх наших клієнтів, попри численні виклики. Також ми змогли впровадити нові технології для покращення якості наших послуг. Ми пишаємося нашою здатністю адаптуватися та відновитися після будь-яких труднощів. Це не лише про технічну частину нашої роботи, але і про професіоналізм команди Гріффін.

 

Чи можна виділити конкретні показники, які підтверджують ваші досягнення?

Звісно, за останній рік нам вдалося не просто збільшити кількість клієнтів, але і збільшити саме довгострокові договори, що є важливим показником для нас та доказом надійності та якості наших послуг. На мою особисту думку, ключовими факторами цих досягнень є високий рівень професіоналізму нашої команди, а також ефективне управління ресурсами і вміння конструктивно та відкрито комунікувати з нашими клієнтами.

 

Чи були ситуації, коли ваш департамент у моменти криз пішов на поступки або змінив підхід ради задоволення клієнта?

Безумовно, з початку повномасштабного вторгнення, була маса ситуацій, коли нам доводилося шукати нетрадиційні рішення для задоволення потреб клієнтів. В таких випадках ми завжди намагаємося дивитися на ситуацію їх очима, розуміти стурбованість та потреби. Це може вимагати від нас оперативної адаптації або впровадження нових методів роботи. Однак такі моменти не тільки зміцнюють відносини з клієнтами, а й розвивають нашу команду, навчаючи нас бути готовими до непередбачених обставин.

 

Ми згадували про минулу зиму і виклики, з якими зіткнулася компанія через нестабільність електропостачання. Які заходи ви плануєте прийняти, щоб забезпечити стабільну роботу цієї зими?

Ми вже розробили стратегію, яка охоплює ряд технічних і організаційних заходів. Наприклад, готуємо роботу від автономних генераторів, комунікуємо з постачальниками та ведемо підготовку команди. Наш основний пріоритет в контексті можливих подальших загроз з боку рф — це безпека наших співробітників та безперебійна робота. В нас вже готові мобільні групи швидкого реагування та плани у випадку блекаутів. Переможемо.

 

ДЯКУЄМО, ЩО ПРОЧИТАЛИ ДО КІНЦЯ!