Вітаємо, дорогі друзі.


Сьогодні ми поговоримо про те, чи може професійна клінінгова індустрія відігравати важливу роль в боротьбі з коронавірусом та в стримуванні його поширення. Допоможе нам у цьому Момот Олександр, Виконавчий директор Імпел Гріффін.

Олександр вважає, що нинішній спалах вірусу є як можливістю, так і великою відповідальністю для нашого сектора. Володіючи надійними та перевіреними методами, а також добре навченим персоналом, галузь може показати приклад і навчити керівників підприємств та всю Україну ефективному прибиранню та дезінфекції.

 

Ось що він розповів.

 

По-перше, давайте розглянемо кілька важливих фактів та проблем:

1. Ми знаємо, що вірус залишається активним на багатьох поверхнях близько 5-7 днів;


2. Дотик до забруднених поверхонь, а потім до рота, носа та очей вважається потенційним шляхом передачі;

3. Основним шляхом передачі вірусу є поширення його через аерозольні краплі, що виділяються під час чхання та кашлю інфікованою людиною з симптомами. Яка повинна бути зараз особиста стратегія кожної людини щодо стримування вірусу? Соціальне дистанціювання, ретельна гігієна рук та уникнення торкання слизових, і це зрозуміло, виходячи з чотирьох пунктів, згаданих вище.

 

Ці пункти підводять до дуже сильного аргументу на користь клінінгової індустрії. Якщо ми так активно просуваємо гігієну рук, використання дезінфекційних засобів для рук на спиртовій основі тощо, ми також повинні визнати той факт, що поверхні навколо нас «забруднені» і є постійним джерелом біологічних матеріалів, які можуть сприяти зараженню COVID-19.

Таким чином, дезінфекція всіх поверхонь, особливо в зонах з інтенсивним рухом, має першорядне значення для хорошого інфекційного контролю та є важливим заходом обережності з точки зору суспільної охорони здоров'я.

 

На щастя, технології на нашому боці. Я зараз говорю виключно про Імпел Гріффін. У нас є відповідні дезінфекційні засоби, ефективні інструменти для очищення та у нас є навчені фахівці, які можуть ефективно чистити й дезінфікувати поверхні. Важливість цього не можна переоцінити.

Це насправді можливість для індустрії чистоти піднятися на вершину і показати клієнтам, що ми не просто «прибиральники». Ми сприяємо ефективній боротьбі з інфекційними захворюваннями, є невід'ємною частиною суспільної охорони здоров'я та інфекційного контролю, і, отже, потенційно рятуємо життя!

 

Ви подивіться на інші світові практики. Китай дезінфікує гроші, Сінгапур дезінфікує свій аеропорт, дезінфікують круїзні лайнери та літаки, багато шкіл в США закрито для того, щоб зробити «глибоке прибирання», супермаркети в Нідерландах виділяють час для дезінфекції холодним туманом, в Німеччині кожен день дезінфікують всі аптеки. Продовжувати можна безкінечно довго.

Це вказує нам на те, що власники будівель і споруд, мережі аптек і продовольчих магазинів, фармацевтичні фабрики та виробництва глибоко стурбовані забрудненими поверхнями і їм важливо убезпечити своїх співробітників та показати своїм клієнтам, що їхнє середовище безпечно.

 

Поряд з соціальним дистанціюванням, ретельною гігієною рук та униканням дотику до очей, носа і рота, дезінфекція є дуже важливою опорою в боротьбі з коронавірусом і важливим методом щодо запобігання подальшого поширення та зараження.

 

Проте, не можна не відзначити, що боротьба з вірусами для клінінгової індустрії також є дуже великою відповідальністю. Для кожної галузі повинні використовуватися затверджені та надійні методи. Так, наприклад, на промисловому підприємстві методи дезінфекції будуть кардинально відрізнятися від методів боротьби з вірусом в продовольчому магазині. А дезінфекційні засоби для харчового виробництва повинні бути підібрані під мікроскопом: згідно з усіма епідеміологічними нормами та бути максимально безпечними + правильно підібраними. І найголовніше — повинні бути бригади навчених фахівців — це, мабуть, найважливіша частина ефективної та правильної дезінфекції.

 

Кожна клінінгова компанія, яка надає сьогодні послуги з антивірусного прибирання повинна це знати та дотримуватися всіх правил та технологій. Інакше все закінчиться дуже погано. Просто «швабрувати» - це не технологія та не боротьба з вірусом. Індустрія чистоти зараз під мікроскопом. Тому що дуже потрібна і важлива. Клієнти спостерігають за прибиранням, дезінфекцією та оцінюють професійну манеру проведення цих заходів. І це правильно. Вони турбуються про своїх людей. Наше завдання, всієї індустрії та Імпел Гріффін зокрема, — скоротити рівень занепокоєння за допомогою наших професійних обов'язків. Виконувати свою роботу якісно та ефективно. Зараз саме час звернути увагу на вагомість професійного прибирання так, як це зробив весь світ.

 

Здоров'я всім нам!