Позбавтеся перевантаженості персоналу за допомогою нашого чек-листа з прибирання медичного закладу


Медичні установи можуть бути завантаженими місцями, де персонал виконує кілька завдань протягом дня. Підтримання чистоти та дезінфекції вашого медичного закладу на регулярній основі є обов'язковим, і зараз це більш ніж будь-коли важливо через пандемію, що триває. Однак з усіма обов'язками, які є у вашого персоналу, прибирання може здатися непосильним завданням.


Ми створили зручний та простий у використанні контрольний список завдань для медичного закладу, щоб допомогти вашим співробітникам стежити за виконанням регулярних обов'язків із прибирання та дезінфекції. Цей чек-лист може допомогти вашим співробітникам працювати більш ефективно та з меншим стресом під час планового прибирання. Даний документ включає щоденні завдання з прибирання вестибюлів вхідних груп, кабінетів для огляду пацієнтів, сходів та коридорів, туалетів, кімнат відпочинку та кухонь, а також список завдань з періодичного прибирання, які враховують завдання: щомісячні, раз на два місяці та щорічні.