До обов'язків адміністратора стоматологічного кабінету входить забезпечення безперебійної роботи клініки та забезпечення постійного дотримання галузевих стандартів санітарної обробки. Хоча безпека пацієнтів та персоналу є вашим пріоритетом номер один, ви також хочете, щоб приміщення виглядало безпечним та комфортним для пацієнтів. Чи не так? Чисте, організоване середовище справляє найкраще перше враження та допомагає покращити показники відвідувань.


На такому висококонкурентному ринку, як стоматологія, задоволення пацієнтів сьогодні важливіше, ніж будь-коли. Звичайно, ви намагаєтеся зберегти свою стоматологічну клініку якомога безпечнішою та акуратнішою, але чи замислювалися ви коли-небудь про те, чи може ваш режим прибирання бути більш ефективним, ніж зараз?


Підніміть чистоту на новий рівень завдяки нашому простому чек-листу, в якому враховано п'ять основних пріоритетів професійного прибирання стоматологічного кабінету.

 




Проведіть ретельне очищення поверхонь – необхідний перший крок у будь-якому протоколі дезінфекції. По-перше, видаліть і правильно утилізуйте все видиме сміття. Потім ретельно обробіть всю область обслуговування пацієнтів сертифікованим дезінфекційним засобом.


Не пропустіть деталі, переконайтеся, що ви продезінфікували кожен із предметів, до яких часто торкаються персонал та пацієнти:

 

  • Крісла для пацієнтів, підлокітники та підголівники;
  • Рентгенівське обладнання;
  • Ручки ящиків;
  • Шафа та дверні ручки;
  • Змішувачі та раковини;
  • Вимикачі;
  • Стільниці;
  • Реєстраційна стійка.

 




Стан вашої туалетної кімнати глибоко показує ставлення вашої клініки до чистоти та догляду за пацієнтами. Тримайте туалет повністю укомплектованим та у хорошому робочому стані. В наявності завжди має бути туалетний папір, мило та паперові рушники, а додаткові засоби гігієни або зручності можуть справити ще краще враження. Зробіть перевірки туалету регулярною частиною вашої процедури обслуговування та негайно усувайте будь-які проблеми із сантехнікою.

 




Крім того, що на неї неприємно дивитися, пил може посилити респіраторні захворювання і навіть нести неприємні мікроби або бактерії, які можуть сприяти поширенню хвороби. Регулярне збирання пилу з усіх твердих поверхонь - це швидкий і простий спосіб зберегти відчуття свіжості в клініці, видаляючи при цьому небажані мікроби з повітря та навколишнього середовища.

 

 




Регулярно наводьте чистоту у приймальні, щоб створити позитивне перше враження у пацієнтів, коли вони входять до вашої клініки. Ваша зона очікування має бути гостинною, з розслаблюючою обстановкою, яка здається чистою з того самого моменту, як пацієнт входить усередину. Тримайте свої меблі в чистоті, зберігайте файли та документи далі, а будь-які журнали або розважальні матеріали акуратно розкладіть. Чиста, не захаращена ситуація показує пацієнтам, що ви дбаєте про їх комфорт і зосереджені на наданні найкращого сервісу.

 


Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) та Міністерство охорони здоров'я України (МОЗ) чітко визначають галузеві стандарти та належні процедури щодо санітарної обробки та дезінфекції. Їхні рекомендації, засновані на дослідженнях, призначені для забезпечення безпеки пацієнтів та практикуючих лікарів шляхом зниження ризику інфекцій, пов'язаних зі здоров'ям, та перехресного зараження.

 


Впровадьте ці рекомендації щодо прибирання та дезінфекції, щоб покращити якість обслуговування пацієнтів та зовнішній вигляд вашої клініки. А для більшого спокою та якісного результату розгляньте можливість найму професійної клінінгової компанії. Досвідчені фахівці Гріффін дотримуються всіх галузевих стандартів та передових санітарних методів, щоб забезпечити якісне та ефективне прибирання, яким ви та ваші пацієнти залишитеся більш ніж задоволені.

 


Гарного дня. Бережіть себе.
+38 (073)333-99-33 | office@griffin.ua